The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä sain mun pojat kotio :) <3...nuorimmainen tuli ensteks hirveellä ryminällä, meinas varmaan jo pullistellen kiskoa ton ulko- oven sijoiltaan ja jestas sitä selostuksen määrää :D...ei siinä perässä pysynyt mutta oli ollut hauskaa ja mahtia ja kuulema oli melkien tullut holarikin (hole in one), mitä harmitteli parin sekunin ajan :D..

Ja melko pian tuli tämä toinen <3...niin hyväntuulisena ja puheliaisena hänkin, kavereitten kanssa oli tehty kaiken maailman "duudson hyppyjä" laiturilta - hyvä ja turvallinen ranta, joten nöy vöriis, onneksi :) - ja uida polskutelleet. Tuli, mokoma, ohimennessään kun vei vermeensä kuivumaan, pörröttämään mua päästä ja sanoi, että saan kuulema kohta varoa, kun aikoo kasvaa huminalla tässä meikäläisen ohi :D... En sitä epäile ollenkaan :)

Saunassa ovat veljekset :). Kunnon pulinaboxibeatiduo äänistä päätellen :D....ja siskolikkansa tässä - kattoo Paulan jaksoa silmät tillillään :) - puistelee päätänsä hiukset liehuen ja katto muhun...

..."...voi noita meijen poikia, äiti...!"...

Iltapalavillitykset kohta käsissä, ilta- aurinko vielä lämmittää ja maalaa maisemia kultaiseksi....kyllä, hörhötasot ovat kans kohdillansa :oops::D

Feeling good :love:
 
Hauska ominaisuus tabletilla. Käännän laitteen vaakasuoraan ja saan kommenttien alle raportoi-napin. Kyllä rapsaa lähtee nytten o_O
:eek:...no just!

Ekaks tässä saa olla varuillaa tuota DeeDeetä - ja joo-o, ikään kuin se varuillaan olo multa onnistuisi :ROFLMAO: - niin sen lisäksi tässä saa jo suakin kytistellä:eek:


...sulla on siellä taatusti operoituna sitten myös joku hörhön ilmiantotsydeemikin:oops:...että toffon haltuun vaan, nyt tulee järjestystä ja keppiä.....:D

*lähtee hakemaan jesaria itellensä ja laittaa suun suppuun ja kädet ja sormet solmuun*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:cautious:...:D - no nyt saa piipata vaikka ja mitkä tutkat ja raportointi- vermeet sun muut kamerahärpäkkeet...menkööt vaikka punaiselle yhtä kaikki...mie saan ihottumaa tuosta jesarista, joten tsori vaan, nöy kän duu - täsä mä taas oon :oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä