The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaik olis kuinka omistusasuntotalo, niin se on täynnä yksityisiä vuokrakämppiä.
Eikä se omistus mitään takaa.
Vaikka hankkisit omakotitalon, mis lähin naapuri on 20 km päässä, niin silti se lähin naapuri saattaa olla riesa.
Oikeessa oot :) - otan rautalangan haltuuni :D

Joskus se yhteiselo vain on vaikeaa, minkäs teet. Elämä on kirjavaista, kaikkea mahtuu.
 
Isäukko soitti.

Kyseli kuulumisiani ja kertoi omistaan.

Vaimonsa on nyt päättänyt, että ex- miehensä nimi saa luvan häipyä postilaatikosta. Huomenna siis saadaan yks asiankannattajan sukunimeä kannattava lisää.
..siis...mun täytyy taas tässä koko hulvattoman seurakunnan edessä nauraa itelleni :D...kun ne piuhat on pitkät ja näemmä oikein kikkurassa :D...mä oon ensinnäkin niin tärinöissäni ja tohkeissani jajajaja tinkuliinin puolesta *peukutan täällä tsemppihenkisenä hyvälle illalle ja kohtaamiselle*...niin pikkasenko meni muuten aikaa ennen kuin tajusin taas lukemani :D

Mä olin katsos tulossa jo kirjottamaan että .."..olenpa pahoillani, onpas kurjaa.." - kato kun jotenkin tajusin, että ero tullut:oops:

Mutta siinä jäi jonkin kaivelemaan ja - hyvä että jäikin :)! Sehän pukkaa isosti onnitteluita :)! Näin ne asiat vain loksahtelevat ja klikkautuvat ja sujahtavat oikeille paikoilleen :)

Hieno uutinen kerrassaan :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Min menee nyt ...jos se ei muista ees minkä näkönen oon ja sit onkin järkytys...no heissulivei nyt vähäks aikaa.
Hän on sinua koko eilisillan katsellut ja näkemästään pitänyt.

Ei taatusti erehdy eikä järkyty.

Aikanaan kirjoitin vappurunon. Sopinee tähän Tinkuliininkin tapaukseen.

Kevät koittavi vuodessa kerran, ja juhlansa näin alkaa.
Pukee parhaisiin naisen ja herran, vie parketille jalkaa.
Tuulellaan kevät kevyellä, heiluttaa kevyttä helmaa.
Vain laulu kuuluu lintusten, on ilmassa kevään kudelmaa.
Nuo naiset kun tuoksuvi kukkasilta, yöpukukin lienee se parhain,
kun ruskoon päättyy juhlailta, ja noustava aamulla varhain.
Vaan miehille parfyymi ainoa, lienee tuoksahdus Olvia.
Tuopi se käytöstä kainoa, ja notkistaapi polvia.
Niin taittuvi tanssi ja sanat nuo lemmen.
On naisetkin kauniit kuin nuorina ennen.
Ja voimalla olvin myös jaksavi toimia,
Töihin lemmenkin riittävi voimia.
Vaan veronsa kaikella, myös juhlajuomalla.
Se aamulla toimii pääkivun tuomalla
Niin käy siinä että, se yön nuorukainen
On aamulla enää, vain vanhus vaivainen.
 
Hyvänen aika sentään :) - siis...pyhästä hengestä siunaantuneita kärmeksiä :)...sullahan on siellä kohta semmoista vilskettä ja vilinää, että hyvin menee aika kun kaikkia kaitset ja hoitelet :)

Veikeen näköisiä uutukaisia, mitä käärmelajia nämä ovat :)?
Valkohuulikyitä. Ei ole koskaan tavannut urosta tuo naaras. 15 ei-kehittynyttä munahylsyä, seitsemän poikasta, joista kolme piti lopettaa saman tien epämuodostumien takia.

Neljä elävää poikasta on aika hyvin kun miettii, että kyseessä on ns. täydellä sisäsiitoksella tuotettu jälkikasvu.
 
Valkohuulikyitä. Ei ole koskaan tavannut urosta tuo naaras. 15 ei-kehittynyttä munahylsyä, seitsemän poikasta, joista kolme piti lopettaa saman tien epämuodostumien takia.

Neljä elävää poikasta on aika hyvin kun miettii, että kyseessä on ns. täydellä sisäsiitoksella tuotettu jälkikasvu.
No sulla oli siellä kyllä isosti jännänpaikkaa :)! ..jos nyt sitten tiukempaakin paikkaa, mutta parempihan se on lopettaa heti kuin antaa elää kituutella...

Tosi huikee juttu! Sä oot varmasti ihan tohkeissas asiasta, onhan toi erikoista ja ihmeellistä :). Onneksi olkoon isosti :) - ole ylpeä pesueestasi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä