Tapa se.Ihanaa, mulla oli finni KORVASSA.
Tapa se.Ihanaa, mulla oli finni KORVASSA.
Kanaa!!! Oujee. Kyllästyneenä pakasteisiin haen kaupalta maxipakkauksen kanankoipia.Pykkone päällä, tiskone päällä, keittiö siivottu, hiki valuu, muksu ulkoistettu kaverille leikkimään, kävin jääkylmässä suihkussa, hetken teki höpöö olla kananlihalla tässä helteessä.
Kahvia voisi pienen kupillisen hörpätäUlkona +33, sisällä +27, uskalsin ottaa jo sukat pois jalasta. Kahvia?
Kiva, jos musta tulee syötävä mieleenKanaa!!! Oujee. Kyllästyneenä pakasteisiin haen kaupalta maxipakkauksen kanankoipia.
Kahvi menee ainaKahvia voisi pienen kupillisen hörpätä
Ai siulla tekee samaa. Mie oon ollut jo huolissani, että oonko mie sekasin kun näen välillä vihaisen ja välillä iloisen BitchinMulla näkyy Kais'n vanha avatar mutta toi Bitchinen on kyllä vempula - se vaihtelee näemmä kuvaansa ihan millä päällä sattuu kulloinkin olemaan
Tapoin jo! En viitsi kuvailla tapahtumaa sen enempääTapa se.
Se on juonikas tyyppi, mieliala vaihteleeAi siulla tekee samaa. Mie oon ollut jo huolissani, että oonko mie sekasin kun näen välillä vihaisen ja välillä iloisen Bitchin
Me varmaan ollaan sitten sitä valkoitua sakkia - kato kestetään nähdä Bitchin kummatkin puoletAi siulla tekee samaa. Mie oon ollut jo huolissani, että oonko mie sekasin kun näen välillä vihaisen ja välillä iloisen Bitchin
Pistin kotkotin rintaa uuniin juuri. Nams!Kanankoipia ei olekkaan tullut aikoihin tehtyä. Jahka nämä helteet helpottavat voisi tekaista moista herkkua. Tänään ei uunia lämmitellä
Mitähän pitäisi tapahtua että minä unohtaisin syödä..Muistattehan syödä ja juoda nyt ainakin, vaikka on helteet.
Ai siulla tekee samaa. Mie oon ollut jo huolissani, että oonko mie sekasin kun näen välillä vihaisen ja välillä iloisen Bitchin
Mulla näkyy Bitchin avata erinä koneella ko puhelimessa. Menee vähän sekasin et kuka on kukaniinpä tietysti, mulla itselläni näkyy uusi. saa nähdä milloin päivittyy uusi kuva kaikille, jos näkyy ollenkaan
Matkalle lähdössä?Jeeeee. Mä sain pakattua
Päätin vielä et yks kassi pitää riittää + petivaatteille oma ja kaikki sain mahtuu. Kuitenkin 3 ihmisen tavarat nii oon ylpee itestäni
Hetken jo ihmettelin mitä se toffo täällä runoilee, kun viesti alkoi "Se on suonikas..." Mut loppu ei ollutkaan ihan sitä mitä odotin.Se on juonikas tyyppi, mieliala vaihtelee
Alitajuntasi korjasi mitä mielen päällä?Hetken jo ihmettelin mitä se toffo täällä runoilee, kun viesti alkoi "Se on suonikas..." Mut loppu ei ollutkaan ihan sitä mitä odotin.