Jep, ja helteellä koko päivän vaossa muhineista stringeistä ainaski viiskybää!Kaikilta muilta pyydä vähintään 15€
Älä kysy mistä tiedän markkinahinnat
Jep, ja helteellä koko päivän vaossa muhineista stringeistä ainaski viiskybää!Kaikilta muilta pyydä vähintään 15€
Älä kysy mistä tiedän markkinahinnat
Hauva parka,ku on kuuma.Täällä ei o lämpömittaria tai en o ainakaan nähny.
Mut on täällä toi hauveli. Makaa parvekkeella kuin raato, eikä edes pyydä päivälenkille, joten olettaisin täällä olevan melko lämmintä.
Joo, niitä sit myymään, äläkä liian halvalla myy.No, olishan mullakin kuitenkin niitä pikkareita
Jep, ja helteellä koko päivän vaossa muhineista stringeistä ainaski viiskybää!
Mukavaa päivää ja viileetä vettäJaahas, jos lähtis rannalle viilentyyn
Mulle näkyy edelleen vanhaUusi avatar öhh näyttääkö toi jotenkin tuhmalta ?
Ensin näytti alastomalta,ennen kuin zuumasin kuvaa vähän alemmaksi.
Niin miullekkin.Mulle näkyy edelleen vanha
niinpä tietysti, mulla itselläni näkyy uusi. saa nähdä milloin päivittyy uusi kuva kaikille, jos näkyy ollenkaanMulle näkyy edelleen vanha
Jos käyt täällä sekä koneella että kännyllä, niin vaihda molempien kautta. Silleen tuntu mulla ainakin vaihtuvan niin, että näkyi kaikille.niinpä tietysti, mulla itselläni näkyy uusi. saa nähdä milloin päivittyy uusi kuva kaikille.
Nää kuvat on ihan outoja muutenkin. Tai kaikkien muiden avattaret on ja pysyy tällä hetkellä, mutta bitchin avatar vaihtuu miulla edelleen päivittäin.niinpä tietysti, mulla itselläni näkyy uusi. saa nähdä milloin päivittyy uusi kuva kaikille.
on tummat ja pitkät hiukset, kännykkä pitäisi näkyä, melkein tissien välillä.Mulle näkyy joku tumma ja pitkähiuksinen nainen.
En muista kaisin edellistä
Satasella saa sitten palauttaa huolella "ihastellut" pöksytJep, ja helteellä koko päivän vaossa muhineista stringeistä ainaski viiskybää!
Tabletilla vaihdoin, tietokoneella en pääse vaihtamaan, pitää katsoa tuo kännykkä. Edellisellä kerralla vaihdoin samalla tavalla.Jos käyt täällä sekä koneella että kännyllä, niin vaihda molempien kautta. Silleen tuntu mulla ainakin vaihtuvan niin, että näkyi kaikille.
Niinpäs olikinon tummat ja pitkät hiukset, kännykkä pitäisi näkyä, melkein tissien välillä.
Edellisellä naisella oli myös tummat hiukset,mut jokin jousi tai ase.
No hyvä toivottavasti muillekin näkyy jossain vaiheessa, vissiin aikamoisella viiveellä joillakin.Niinpäs olikin
Joo, näkyy se missä kännykkäkin