JössesNo tuo joku karvaketju
Ja herra Keckman.
JössesNo tuo joku karvaketju
Ja herra Keckman.
Tuleekohan banniaJösses
HuomasinNo tuo joku karvaketju
Ja herra Keckman.
Paree tulla jos mä sain kerran siitä kun laitoin kuvan posliinista.Tuleekohan bannia
Eiköhän.Paree tulla jos mä sain kerran siitä kun laitoin kuvan posliinista.
Eiköhän se sitten takaisin löydä harmaanakinTuleekohan bannia
Bannin voi kiertää.Eiköhän se sitten takaisin löydä harmaanakin
Tais ilmestyä tänne tämän vuoden puolella.Mikä tollanen kakkamän on??
joo,vilkasin karvaketjuu mut kuka mikä häh??
Ai omastaParee tulla jos mä sain kerran siitä kun laitoin kuvan posliinista.
miks ihmeessä sä oman pilden oot palstalle postannu???Paree tulla jos mä sain kerran siitä kun laitoin kuvan posliinista.
Eiköhän se sitten takaisin löydä harmaanakin
Niinpä.Bannin voi kiertää.
En muista enää, siitä on jo aikaa.miks ihmeessä sä oman pilden oot palstalle postannu???
Ehkä ton nikin takana onkin joku katkera nainen, joka kostaa kakkapäämiehille levittelemällä niiden nakukuvia täälläMutta tiedä sitten onko "oma kuva" vai jonkun muun
Mutta joka tapauksessa. Joskus talvella kun tuo herra täällä kirjoitti niin avattaressa oli omien sanojensa mukaan oma kuva mutta nyt on ihan eri näkönen kuva itsestään.
En tiedä. Ihan omituisia juttuja täällä aiemminkin kirjoittanut.Mikä tollanen kakkamän on??
joo,vilkasin karvaketjuu mut kuka mikä häh??
Olikse siihen pilluketjuun, johon kaikki postas kuvia omasta värkistään?Niih
Ei ollut se ketju. Eikö se ollut vauvalla? Täällä oli tissiketju.Olikse siihen pilluketjuun, johon kaikki postas kuvia omasta värkistään?
Kieltämättä sievä viiva siinä oli.minusta on oikeusmurha että niin sievästä pillunkuvasta tuli bannia
En mä tiedäEi ollut se ketju. Eikö se ollut vauvalla? Täällä oli tissiketju.
voit laittaa mun yyvee boksiin kuvan niin voin arvioida ja antaa pisteetheh,mä en kyllä omasta pildestä menis sanoo et onko kaunis vai ei...mut aina se on kelvannut tarpeen tullen