The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toki mukaan lähtee mun vanhat luottomekot. Mutta kun ollaan Kazimierzissa niin on varauduttuva vaatteiden vaihtoon useamman kerran päivässä :D
Ikinä en unohda meidän häämatkaa kun yöllä päästiin hotelille ja huoneeseen. Avasin suuret ikkunat auki, alkoi tajuton rnakkasade, oltiin käyty hakemassa 24 viiniä ja skoolattiin siina ikkunalla istuen ikkunalaudalla. Sitten kuului hirveä huuto ja mekastus meidän alla ja yksi mies juoksi alasti vesisateeseen tanssimaan :D
..eli helle vie mennessään siellä :)...ja toisaalta, koska sä olet noin taitava taikomaan upeita asuja, niin oihan se sääli, jos ne jäisivät esiintymättä ylläsi :)

Ja oi, siellä osattiin nauttia vesisateesta täysin rinnoin ja paljain pakaroin :D...sielujen silmin taas näen tuon tilanteen hyvin kun te kaksi ihanaista nautitte toisistanne ja olostanne ja rankkasateen pauhusta ja kohinasta ja tuosta yllättävästä sadetanssista :)...
 
..eli helle vie mennessään siellä :)...ja toisaalta, koska sä olet noin taitava taikomaan upeita asuja, niin oihan se sääli, jos ne jäisivät esiintymättä ylläsi :)

Ja oi, siellä osattiin nauttia vesisateesta täysin rinnoin ja paljain pakaroin :D...sielujen silmin taas näen tuon tilanteen hyvin kun te kaksi ihanaista nautitte toisistanne ja olostanne ja rankkasateen pauhusta ja kohinasta ja tuosta yllättävästä sadetanssista :)...
Meitä on kolme. Esikoiseni tulee mukaan. Kaipaa omiensa seuraan, se onkin ihan kunnon oman kulttuurin sukellus. Meillä on pöytävaraus ravintolaan jossa on elävää Klezmer-musiikkia ja meidät on kutsuttu alueen rabbin puolesta sapatti-illalliselle :)
 
Voi höh! Mä olisin linkittänyt teillä Edu Kettusen "mul on kuuma"-biisin, muttei sitä tietenkään oo juutuubissa. o_O
Koetahan muuten sie siellä, todella raskaan työnraataja, pitää oikeesti huolta siitä nesteytyksestä tämmösillä ilmoilla...ja rauhotut aloilles aina iltasin nauttimaan selvitystä päivästä ja siitä omasta tärkeästä ajasta ja rauhasta :)

Ihanaa, rentouttavaa iltaa sulle TiiBii :) *halaarutistaa*
 
Mä tarvitsisin BootyPepin käsityötaitoja. Ois kiva, kun osaisi sunnitella, leikata ja ommella noihin työpöksyihin sellaisen haalarityylisen etulärpäkkeen ja sit henkselit. Hiostaa ihan kamalasti kun pitää käyttää vyötä...
Sun pitää käyttää palstaa hyväksesi ja laittaa Bootylle yksäriä, et miten tää onnistuis ja mitä maksais, et sais räätälöidyt Bootypöksyt.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Koetahan muuten sie siellä, todella raskaan työnraataja, pitää oikeesti huolta siitä nesteytyksestä tämmösillä ilmoilla...ja rauhotut aloilles aina iltasin nauttimaan selvitystä päivästä ja siitä omasta tärkeästä ajasta ja rauhasta :)

Ihanaa, rentouttavaa iltaa sulle TiiBii :) *halaarutistaa*
Juuh. Tänään meni viiden litran vesitönkkä kahteen pekkaan ja muut juomat päälle. Ja tässähän mä rauhoitun. Ja meressä ja saunassa. :p
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
:devil: Miehet...

Tai hetkinen, en yleistä. Otetaan uusiksi: :devil: ukkokulta..

Oltiin lähdössä kaupasta kun hänen puhelin soi. Siinä se höpötti ja mä yritin sanoa omaa asiaani väliin sekä sanoin että viittomakielellä. Vastaus oli ärtynyt " venaa ny hetki, mä oon puhelimessa". Sitten kun puhelu loppui, kysyi edelleen ärtyneenä että mikä ny oli niin tärkeetä

" eiku yritin vaan sanoa että mä ajan niin ei tartte kököttää Prisman parkkiksella varttituntia"
 
Lisäksi kaadoin maalia lattialle, tuli vähän sähellettyä. Kattiselta tarttunutta :unsure: roiskitaan...
:D - jaahas, jaahas - en oo kyllä ollunna siellä päinkään, jotta....

Mutta juu, sulla meni siellä ihan perinteisesti, toi kuule- rakas toffonen- kuuluu niin olennaisesti tuohon maalauspuuhasteluun...Ootko muuten ihan varma ettei nassussas ole yhtäkään piskua...?..Jos ei niin sitten sulla on vielä matkaa ja opittavaa...:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä