Hellevalittajat

• Viestiketjun aloittaja nautiskeleva mimmi
  • Ensimmäinen viesti
nautiskeleva mimmi
On se kumma juttu. Koko talven, kevään ja alkukesän on valiteltu ihan paskakeleistä. Nyt heti kun on pari päivää ollut shortsikeli, niin taas on ihan perseestä kun on niin kuuma.Menkää valittajat suohon!

viera s
Mä tykkään kunnon pakkasista, viileistä syysilloista, lumisateesta ja vesisateesta. Aurinkokin on kiva. Mutta kun mittari paukuttaa yli +22 astetta, en todellakaan nauti.
Eikä mun tarvi nauttia.

• Tykkää
Reactions: Jotuska
Ei räkäkelille
Enempi minä tästä nautin kuin nollakelisestä paskaa lykkäävästä säästä. Pakkanen on kivaa ja kuiva lumisade ihan huippua. Ja syksyn sade lämpimällä ilmalla. Nyt on puoli ysiltä vielä +24 ja ihan katveessa.

vierailija.
Läskit helteestä valittaa..
Näin se taitaa enimmäkseen olla.

Olen nauttinut joka päivä, kun on aurinkoa ja lämpöä riittänyt, ihanasta lekottelusta auringossa lehtiä lueskellen. Valitettavan harvassa ne päivät vain ovat tänä kesänä olleet. Siinä mielessä hyvä, että koleina päivinä saan aikaiseksi enemmän, esim. kuntoilu jää vähemmälle tosi kuuminä hellepäivinä, kun on ihana vain rentoutua ja nauttia auringosta.

vierailija1001
Äläs nyt! Säästä puhuminen on meidän suomalaisten yksi tärkeimpiä small talkin aiheita, joten olet huono small talkissa. Koeta keksiä kultivoituneempi tapa haukkua valittajat, niin kehityt erinomaiseksi small talkin taitajaksi ja säästä onnistuu näin ollen jauhamaan tuntitolkulla :D Etenkin kesäjuhlien aikaa on helppo tutustua ihmisiin toteamalla vallitsevasta sääolosuhteesta jotakin.

Keskiviikkona aloitin kesäloman ja tämähän osoittautuu varsinaiseksi KESÄlomaksi. Tänä aamuna lämpömittari paukutti +18 jo klo 6. Nyt lämpöä on 24 astetta, eikä kellokaan ole vielä paljoa.

Yhteistyössä