The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se partsilta paiskaamalla kokoonnu...
..vaan aattelepas jos oiskin tuuri kohdillansa ja menis kuin elokuvissa...tinku mäiskäsee sen hurjassa kaaressa partsilta alas raivoisasti kirahtaen ja - katopas kummaa - sehän lentää suoraan...hidastetusti paikalle juuri saatuneen komearaamisen miehen syliin, näppäränä tämä komistus on tiiraillut taivaalle joten on ehtinyt varautua johonkin lentävään, ja mies huutaa korkeuksiin katsoen :..Heiii...kuka kaipaa kenties kenkäteliineen kasaamisessa apujoukkoja?!...

..ja loppu onkin sitten historiaa :)....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
..vaan aattelepas jos oiskin tuuri kohdillansa ja menis kuin elokuvissa...tinku mäiskäsee sen hurjassa kaaressa partsilta alas raivoisasti kirahtaen ja - katopas kummaa - sehän lentää suoraan...hidastetusti paikalle juuri saatuneen komearaamisen miehen syliin, näppäränä tämä komistus on tiiraillut taivaalle joten on ehtinyt varautua johonkin lentävään, ja mies huutaa korkeuksiin katsoen :..Heiii...kuka kaipaa kenties kenkäteliineen kasaamisessa apujoukkoja?!...

..ja loppu onkin sitten historiaa :)....
Toivoton romantikko
 
vierailijaaaa
..sä niin nautit siellä siitä omasta herruudestas, ja niin pitääkin :)
Ja mikä ihana ilta- aurinko sulla onkaan siinä muuten kokkailuseurana - maistuu ruokakin ihan eritavalla hyvältä kun on siinä ulkosalla laittamassa ja puuhastelemassa :)

Joo - sitä kaipaa ja hakee semmosta hitaampaa sykettä, tempoa, jolloin vaan on ja keskittyy perusolennaisiin juttuihin :). Sitten taas löytää niitä muita hienoja juttuja, kun ottaa vähän etäisyyttä :)
kelaa mikä hilli mun chili chorizoz valmiina ja ihanku äitee ois snaijjannu poikaansa jääkaapist löyty yks bisse just se kymppi yks oli se mitä halusinkin ei tarvii hertsikaan ees funailla lähtöä no emmä muutenkaan ois jaksanu mut meen tohon puutarha keinuun kuuntelee elämää hetkeks :) ainiin kyssäri kaikille äiteille menisittekö lasten kaa kauppaan suomes pelkät nää naru bikinit tai tissiliivit oli nää ei bikinit ja biitsiä ei lähelläkään tänään kontulas oli sellanen tapaus ja juu kylhän mä sen huomasin ku muil oli työvaatteet pääl ja ulkomailla mä pidän sitä normaalina.
 
..mä kävin vakoilemassa vaunussa :)...ja voi awwww sentään - tiiättekö, tirpana on mitä ilmeisimmin nukahtanut kesken jonkun riekkumisen, koskapa retkotti alasängyssä ihan hassusti poikittain toinen jalka lähes lattiaa viistäen, siis ihan villekallellaan :D...piti vähän kohentaa asentoa, koska ei ois tarvinnut kuin pienen pyörähdyksen, niin lattialla ois ollut..

Ja yläsängystäkin kuului tuhinaa :)....esikoinen oli valloittanut suurimman sänkypaikan itellensä - no oliko ylläri, eiiii :D - ja pelas kännykällään Clash of Clansia...armonaikaa annoin kymppiin, sitten pitää käydä tsekkaamassa tilanne uudestaan..

Mutta voi mitä nökkösiä ovat, ja esikoinen vielä virnisti niin leveesti ja huikkas: ..Mähän sanoin että nää kaks sammuu täällä kuin lyhtyset konsanaan....

No niinpä :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
kelaa mikä hilli mun chili chorizoz valmiina ja ihanku äitee ois snaijjannu poikaansa jääkaapist löyty yks bisse just se kymppi yks oli se mitä halusinkin ei tarvii hertsikaan ees funailla lähtöä no emmä muutenkaan ois jaksanu mut meen tohon puutarha keinuun kuuntelee elämää hetkeks :) ainiin kyssäri kaikille äiteille menisittekö lasten kaa kauppaan suomes pelkät nää naru bikinit tai tissiliivit oli nää ei bikinit ja biitsiä ei lähelläkään tänään kontulas oli sellanen tapaus ja juu kylhän mä sen huomasin ku muil oli työvaatteet pääl ja ulkomailla mä pidän sitä normaalina.
Sä oot nopeena siellä, sitten ei muuta kuin herkkujen kimppuun ja vaan fiilisteleen :)

...hmmm...ihan näin ajateltuna en ehkä menis, mutta sitten taas toisaalta, että jos onkin semmonen tilanne, että oonkin mennyt ipanoitten kanssa ihan noin vaan rantsuun, että itelläni ei ois mukana edes teepparia tai mitään ja sitten tuliskin jotain äkkitarvista kotimatkalla kaupasta, niin - ehkä mä sitten menisin noin siellä vilahtamaan...tosin täällä ja näissä kaupoissa..nooo - ehkä siinä olis sitten päivän puheenaihetta monessakin kuppikunnassa :D
 
vierailijaaa
Sä oot nopeena siellä, sitten ei muuta kuin herkkujen kimppuun ja vaan fiilisteleen :)

...hmmm...ihan näin ajateltuna en ehkä menis, mutta sitten taas toisaalta, että jos onkin semmonen tilanne, että oonkin mennyt ipanoitten kanssa ihan noin vaan rantsuun, että itelläni ei ois mukana edes teepparia tai mitään ja sitten tuliskin jotain äkkitarvista kotimatkalla kaupasta, niin - ehkä mä sitten menisin noin siellä vilahtamaan...tosin täällä ja näissä kaupoissa..nooo - ehkä siinä olis sitten päivän puheenaihetta monessakin kuppikunnassa :D
pakko oli guuglessa käydä mut tämmöset

http://static.iltalehti.fi/iltvviihde/20130614-cocojuttu2_a2.jpg

ja juu mä tunnen itteni vaan häveliääks lasten ees et jokainen pukeutukoon miten haluaa.

mut oota mä etin yhen pätkän koht
 
pakko oli guuglessa käydä mut tämmöset

http://static.iltalehti.fi/iltvviihde/20130614-cocojuttu2_a2.jpg

ja juu mä tunnen itteni vaan häveliääks lasten ees et jokainen pukeutukoon miten haluaa.

mut oota mä etin yhen pätkän koht

Noooo...eiiii tommosissa :D..ei. Ja tohon mun potentiaaliseen viuhahdukseen siis pitäis olla isoniso syy.... Mutta joo, liika on liikaa - tai tässä tapauksessa liian vähän :)
 
vierailijaaaa

17.40 kohal ootko sä mun isä kyllä mä oon laita vaatetta päälles. niinku joskus sanoinikin paljon kehtaan mut en sitä jos mun tyby kävelis niin et shortseist pakarat villkkuu ymmärrän biitsin mut u know
 
Nyt on käyty huikkaamassa isolle kossillekin nukkumiskomennus :)...ja hämmästys oli suuri, kun poika ojenti mulle kännykkänsä...

Mä olin että enhän mä tällä tee mitn...niin poika - että se on taas yks :) <3 - sano, että .."..vie mennessäs, koska jos se jää mulle tänne, niin mä varmaan pelaisin vielä..."....


Oukkei, rauha maassa :)...jään odottelemaan mielenkiinnolla sitä yön sujumista...:)
 
vierailijaaaa
No onhan se hätkähdyttävää...ja kun eihän tässä oo edes ollu näitä kesäpäiviä just ollenkaan vaan porukka kulkee oikeesti kunnon vaatteissa - viimeks tänään ite *vilkuttaa* villapuserossa ja villasukissa :) - niin toki tommonen vähäpukeisuus pompsahtaa silmään.....
ja juu mullaku on se tapa et monasti laitan joka yksityiskohdan mieleen mut minkäs teet mut kyl se kohta on niin et meen nukkuun :)
 

17.40 kohal ootko sä mun isä kyllä mä oon laita vaatetta päälles. niinku joskus sanoinikin paljon kehtaan mut en sitä jos mun tyby kävelis niin et shortseist pakarat villkkuu ymmärrän biitsin mut u know
Joo, lapsille kans ihan oikeet vetimet päälle, todellakin, tuolla kun on liikenteessä kaiken maailman tasamaantallaajaa, niin ei tarvii lähteä houkutuksia tekemään, ei ei. Lapsi olkoon lapsena mahdollisimman pitkään, siitähän aikuinen on vastuussa...
 
vierailijaaaa
Nyt on käyty huikkaamassa isolle kossillekin nukkumiskomennus :)...ja hämmästys oli suuri, kun poika ojenti mulle kännykkänsä...

Mä olin että enhän mä tällä tee mitn...niin poika - että se on taas yks :) <3 - sano, että .."..vie mennessäs, koska jos se jää mulle tänne, niin mä varmaan pelaisin vielä..."....


Oukkei, rauha maassa :)...jään odottelemaan mielenkiinnolla sitä yön sujumista...:)
reipas rehellinen ja fiksu poika :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä