The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi olla. Jos päivä on yö heillä, niin heidän nukkuma-aikaan kuuluvat äänet varmasti häiritsee. Mokomat eivät myyneetkään asuntoaansa, haluavat jäädä tähän.
Ei kun meinaan, että talossa joku muukin on kyllästynyt alkemiaharjoituksiin.

Itteäni kun ei o lasten leikit koskaan häirinny.
Känninen älämölö kylläkin.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mukavaa sillä saadaan kävellä paljon :) Näkee enemmän niin. Tyttökin jo odottaa...
Totta ihmeessä kannattaa ottaa ihan sitä aikaa ja tallustella paikasta toiseen ja viihtyä ja viipyä ihmisten keskellä ja antaa silmien vain vaeltaa kaikkiin ympärillä oleviin kauniisiin asioihin :)...sielusta nyt puhumattakaan :)

Oi kerrassaan - teillä tulee olemaan aivan huikea reissu, mieletöntä matkailua kaikkilla avoinna olevilla aisteilla :)!
 
Ootte täysin ignoreerannu mun kysymyksen Betoluksista? Miksi en maalaisi sillä vessan rumaa kaakelilattiaa?
Mun tietääkseni noihin kaakelien maalaukseen on omat tuotteensa.

Mut maalattu kaakeli ja maalatut saumat näyttää just siltä. En tiedä onko olemassa tolkullisen työrupeaman systeemiä, mis maalataan vaan kaakeli ja sit saumataan sopivalla sävyllä.
 
Iltaa!

Se on kesä nyt...ahdistaa jo valmiiksi jos ne luvatut 30asteen helteet tulee viikonloppuna. Tänään jo oli sellanen olo et ei yhtään enempää tarvis. Ja eka ampiainenkin teki hyökkäyksen sisälle,suhutin myrkkyä päälle ja se lehahti ulos mutta en nähny tokeniko se,varmaan kun en nähnyt raatoa missään.

Töissä oli kiva päivä :whistle:

Ja kävin pyöräilee ekan kerran....millonhan viimeks oon pyöräilly..viime kesänä mut muuten en muista.Nyt on perse kipee.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Että mä inhoan kun noi mun kuvat on muuttanut muotoaan,ovat aikajärjestyksessä eikä kansioissa niinkuin ennen.Eti tässä nyt jotain kuvaa kun muistaa kansion nimen mutta ei se hyödytä kun kuvat aikajärjestyksessä. En tajua miten ne on tolleen muuttanut muotoaan.
 
Mä tiedän mitä mun nekrologissa lukee: väsymätön pyykinpesijä. Pyykit koneeseen, narulle, kaappiin, uusi koneellinen pesuun, narulle, kaappiin.

Luulin että tää helpottaa kun lapset muuttaa pois.
 
vierailijaaaa
heippa kaikki olikin erillainen kalastusreissu mitä kuvittelin mä möllöttelin veneen keulas ja otin arskaa tuli pikkuserkku mukaan ja kun se dallailee samoi polkui ku mä 13 v lastaril ni ilomielin luovuin virvelistä :) ja kerroin vähän et itte samoi juttui hmm emmä tiiä oliko oikee tapa lähestyy teinipoikaa kertokaa te mut kapulle ehotin et jos mentäis biitsin ohi et nähtäis jottain :) tuli sieltä nauru ja sillä lailla juttuun vähäsen kerroin vaikka ei tuntuis hyvälle olla muualle ni vanhempana arvostaa ja niitä reissui :)

nooh pari tirriä saatiin mut ne oli himpun alle 40 cm ni korkoo kasvamaan keski kesä huono syönti sitten loppu kesäst ja syksyl ni ei tarvii ku viskaa ja kiinni on mut jees meininki hahhaa mun täti ja äiti samaan aikaan ni komedia on valmis ku nää grillailli tofu nakkei eihän sellanen maistu nuorelle eikä itellekkään mä tykkään tofu ruuista kyl mut jos grillaa makkaraa se pitää olla lihaa ja oli hauskaa sanoin et mä lähen hakee meille chorizoi tosi mukava poika :) nooh sitten lähettiin viel tybyn kaa kahestaan uimaan mereen ja jukoliste ku tybyllä tuli pissa hätä ni mie vaan lähimpään puskaan ja pyllyy paljaaks mut tybyl ujous iski ja iskä kans mä oon et ei helkatti mut pakko se oli ku en halunnu et pissit tulee vaatteisiin nooh toi on niin helmi biitsi tääl mökil laatikot täynnä lelui ja muuta ja tää oli onnessaan okei mulle iski väsy kooma ja ku lähettiin ni toinen alko ikävöimään serkkuaan joka tulee huomen koitin lohduttaa mut eii ni juu ku sitten itelle iski se toimettomuus ja ärähdin nyt loppuu se valitus tähän se nolotus nooh hetken päästä se käveli mun sylis ja mulla taas kaikki kamat pääl ja loppu hyvin tyby anto mulle keinus vauhtii ja sani ikkä tuu mukaan ku oli menos mummille sanoin ikkä jää nyt yksin mökille nooh tää sano heippa ikkä rakka :)
 
Voi morjens näitten ipanoitten kanssa :D...!

Meillä "eräjormaillaan" kotipihassa :D...eli ipanat nukkuvat ens yönsä asuntovaunussa sujuvasti..tai katotaan nyt kuinka moni nukkuu :D...

Mutta johan oli laittaminen kun kolmen töhöpään kanssa oot laittamassa petivaatteet ja vermeet kasaan, säädät sen pienen telkkarin kohdilleen yms. ...ja kaikki iltawillitykset talossa iltapaloineen ja pesuineen... Mutta se silmien tuike ja ton esikoisen kasvaminen henkisesti taas semmosiin mittasuhteisiin jotta...on kuulema nyt mun sijaisen mörönsyöttinä :)

Siellä ne nyt sitten ovat, kohta käyn kurkkimassa ja viimoset jutut teettämässä mutta ihan iisisti näemmä ja kuulema :)...
 
heippa kaikki olikin erillainen kalastusreissu mitä kuvittelin mä möllöttelin veneen keulas ja otin arskaa tuli pikkuserkku mukaan ja kun se dallailee samoi polkui ku mä 13 v lastaril ni ilomielin luovuin virvelistä :) ja kerroin vähän et itte samoi juttui hmm emmä tiiä oliko oikee tapa lähestyy teinipoikaa kertokaa te mut kapulle ehotin et jos mentäis biitsin ohi et nähtäis jottain :) tuli sieltä nauru ja sillä lailla juttuun vähäsen kerroin vaikka ei tuntuis hyvälle olla muualle ni vanhempana arvostaa ja niitä reissui :)

nooh pari tirriä saatiin mut ne oli himpun alle 40 cm ni korkoo kasvamaan keski kesä huono syönti sitten loppu kesäst ja syksyl ni ei tarvii ku viskaa ja kiinni on mut jees meininki hahhaa mun täti ja äiti samaan aikaan ni komedia on valmis ku nää grillailli tofu nakkei eihän sellanen maistu nuorelle eikä itellekkään mä tykkään tofu ruuista kyl mut jos grillaa makkaraa se pitää olla lihaa ja oli hauskaa sanoin et mä lähen hakee meille chorizoi tosi mukava poika :) nooh sitten lähettiin viel tybyn kaa kahestaan uimaan mereen ja jukoliste ku tybyllä tuli pissa hätä ni mie vaan lähimpään puskaan ja pyllyy paljaaks mut tybyl ujous iski ja iskä kans mä oon et ei helkatti mut pakko se oli ku en halunnu et pissit tulee vaatteisiin nooh toi on niin helmi biitsi tääl mökil laatikot täynnä lelui ja muuta ja tää oli onnessaan okei mulle iski väsy kooma ja ku lähettiin ni toinen alko ikävöimään serkkuaan joka tulee huomen koitin lohduttaa mut eii ni juu ku sitten itelle iski se toimettomuus ja ärähdin nyt loppuu se valitus tähän se nolotus nooh hetken päästä se käveli mun sylis ja mulla taas kaikki kamat pääl ja loppu hyvin tyby anto mulle keinus vauhtii ja sani ikkä tuu mukaan ku oli menos mummille sanoin ikkä jää nyt yksin mökille nooh tää sano heippa ikkä rakka :)
Heipat :)

Sä oot hienosti elbaillut siellä ja nauttinut päivästä sanikan kera - muista yllärimomenteista puhumattakaan :)

Ja vitsit - päässyt vielä uimaankin, voi että :)! Me toivottavasti päästään jos ei vielä huomenna niin sitten ylihuomenna :)

Meri- ilma kyllä väsyttää mukavasti ja kun on masukin vielä herkkuja pullollaan, niin sitä voi vaan olla iisinä ja huokaista syvään ja nauttia :)

Mukavaa mökkeilyä sulle :)
 
9mmm
Heipat :)

Sä oot hienosti elbaillut siellä ja nauttinut päivästä sanikan kera - muista yllärimomenteista puhumattakaan :)

Ja vitsit - päässyt vielä uimaankin, voi että :)! Me toivottavasti päästään jos ei vielä huomenna niin sitten ylihuomenna :)

Meri- ilma kyllä väsyttää mukavasti ja kun on masukin vielä herkkuja pullollaan, niin sitä voi vaan olla iisinä ja huokaista syvään ja nauttia :)

Mukavaa mökkeilyä sulle :)
kiitti :) juu tulikin tarpeeseen univelkaa tääl mä nukun ku vauva :)

linnut laulaa ja muuten hiljalleen oloo :) tai onhan nää mökit tosi lähel toisiaan mut mä diggaan tääl tosipaljon taiteilioita ja heh ku mennään yleisvessaan ni sinne mennään muitten pihojen kautta mut se on luvallista vaik mulle tää on lepopaikka :) sullakin siellä säätöö mut sulla onkin aina yyber hermot antaa halin :)
 
kiitti :) juu tulikin tarpeeseen univelkaa tääl mä nukun ku vauva :)

linnut laulaa ja muuten hiljalleen oloo :) tai onhan nää mökit tosi lähel toisiaan mut mä diggaan tääl tosipaljon taiteilioita ja heh ku mennään yleisvessaan ni sinne mennään muitten pihojen kautta mut se on luvallista vaik mulle tää on lepopaikka :) sullakin siellä säätöö mut sulla onkin aina yyber hermot antaa halin :)
Mä voin hyvin kuvitella, että siellä saat ihan eritavalla nukutuksi ja muutoinkin akkuja ladatuksi - kyllä sitä omaakin aikaa pitää olla :)

Ja tommonen pieni mökkiyhdyskuntahan on mainio - siellä tulee niin helposti juttuun naapureitten kans, jos haluaa, tai sitten vaan on siinä omassa olossansa :).

Yyberhermoista nyt mene vannomaan - mutta saatiin toikin nyt tehdyksi :)...ja kävivät just viimosilla iltatoimillansa joten - katotaan mimmonen on älämölön taso, että mihin aikaan sitten urvahtavatkaan...täytyy käydä tässä vakoilemassa, mutta ihan hyvä fiilis noilla oli :)
 
vierailijaaaa
Mä voin hyvin kuvitella, että siellä saat ihan eritavalla nukutuksi ja muutoinkin akkuja ladatuksi - kyllä sitä omaakin aikaa pitää olla :)

Ja tommonen pieni mökkiyhdyskuntahan on mainio - siellä tulee niin helposti juttuun naapureitten kans, jos haluaa, tai sitten vaan on siinä omassa olossansa :).

Yyberhermoista nyt mene vannomaan - mutta saatiin toikin nyt tehdyksi :)...ja kävivät just viimosilla iltatoimillansa joten - katotaan mimmonen on älämölön taso, että mihin aikaan sitten urvahtavatkaan...täytyy käydä tässä vakoilemassa, mutta ihan hyvä fiilis noilla oli :)
:)
kävin just nakkaa hiiliin liemet koht tsydäämään ja paistelee iltapalat :) eka kelasin et oisko käynny hertsikas bissel mut nääh vanhat kulmat vähäsen kuitenki :) noo mä tiiän se on jännä et aina ei jaksa sitä niin sulosta ja rakkaudellista ilookaan haluu vaan nukkuuu jos tiiät mitä tarkotan?
 
:)
kävin just nakkaa hiiliin liemet koht tsydäämään ja paistelee iltapalat :) eka kelasin et oisko käynny hertsikas bissel mut nääh vanhat kulmat vähäsen kuitenki :) noo mä tiiän se on jännä et aina ei jaksa sitä niin sulosta ja rakkaudellista ilookaan haluu vaan nukkuuu jos tiiät mitä tarkotan?
..sä niin nautit siellä siitä omasta herruudestas, ja niin pitääkin :)
Ja mikä ihana ilta- aurinko sulla onkaan siinä muuten kokkailuseurana - maistuu ruokakin ihan eritavalla hyvältä kun on siinä ulkosalla laittamassa ja puuhastelemassa :)

Joo - sitä kaipaa ja hakee semmosta hitaampaa sykettä, tempoa, jolloin vaan on ja keskittyy perusolennaisiin juttuihin :). Sitten taas löytää niitä muita hienoja juttuja, kun ottaa vähän etäisyyttä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä