The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehtoota! Jokos on kirjahylly roiskittu maalilla ja käden jälkeä ihasteltu?

Ja - näemmä pyykinkuivausteline huutaa tyhjyyttään eli tahtoo päästä kuivattelemaan kohtapuoliin litimärkiä vaatteita :) - vesipyssyily on POP :D....meillä ollut tänään välipäivä, kummallista :D..
Toki, mä mitään roiski...:unsure: Tunnin päästä käännänosat ja vedän alusmaalin toiselle puolelle. Huomenna voi sitten alkaa vetämään värimaalia, mutta vain kerran vuorokaudessa. Kato vaikka, ei yhtään maalia jaloissa :sneaky: Miehen kaapista löytyi ihan psselit unterhosenit tähän hommaan :rolleyes:
 
Toki, mä mitään roiski...:unsure: Tunnin päästä käännänosat ja vedän alusmaalin toiselle puolelle. Huomenna voi sitten alkaa vetämään värimaalia, mutta vain kerran vuorokaudessa. Kato vaikka, ei yhtään maalia jaloissa :sneaky: Miehen kaapista löytyi ihan psselit unterhosenit tähän hommaan :rolleyes:
Hups :D - miten mä onnistuin laittamaan tohon viestiin sen oman tyylini, että miten mä maalaan täällä :D...tietenkin sä selviät huomattavasti vähemmillä roiskeilla...siis roiskeettomasti :)

Ja oii, en yhtään sitten epäilekään sun hommas sujumista siellä, kerran sulla on Mr Toffosen Unterhosenitkin siinä pyhitettynä...:love:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Toki, mä mitään roiski...:unsure: Tunnin päästä käännänosat ja vedän alusmaalin toiselle puolelle. Huomenna voi sitten alkaa vetämään värimaalia, mutta vain kerran vuorokaudessa. Kato vaikka, ei yhtään maalia jaloissa :sneaky: Miehen kaapista löytyi ihan psselit unterhosenit tähän hommaan :rolleyes:
Entäs hiuksia?

Se on se päivän kysymys.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Moikka - matkakuumetta siis tiedossa sielläpäin :)? Milloin teijen ois tarkoitus startata eli karistaa tämän maan pölyt kintuista? Ja ennen kaikkea - mitäs meinaat tehdä reissuvaatteiksi :)?
Moikka moi...ensi viikolla lähdetään :) Mulla mitään hajuakaan mitä mä haluan mukaan. Pino olis jo ja muutama vaate olisi tulossa, katsotaan. Helteitä sinne lupailee..eli sen mukaan yritetään :)
 
Hups :D - miten mä onnistuin laittamaan tohon viestiin sen oman tyylini, että miten mä maalaan täällä :D...tietenkin sä selviät huomattavasti vähemmillä roiskeilla...siis roiskeettomasti :)

Ja oii, en yhtään sitten epäilekään sun hommas sujumista siellä, kerran sulla on Mr Toffosen Unterhosenitkin siinä pyhitettynä...:love:
Heh, oli kätkeny ihan söpöt tavoitehousut sukkalaatikon taakse. Nää on just hyvät mulle, ilmavat ja väljät. Kts pupu housuista :love:
 
Hirvee kiljuminen ja nauraminen pihalla, muksut juoksee toistensa perässä vesipyssyt kädessä. Ei ihme, että eräs asukas toivoikin taloon kaikkein eniten hiljaisuutta ja rauhaa. Muut toivoi pihalle katosta, keinua, grillä, kukkia yms.
 
Moikka moi...ensi viikolla lähdetään :) Mulla mitään hajuakaan mitä mä haluan mukaan. Pino olis jo ja muutama vaate olisi tulossa, katsotaan. Helteitä sinne lupailee..eli sen mukaan yritetään :)
Milloin meikäläinen reissas, niin en hirveesti vaatteista murehtinut. Tai muustakaan mitä saa puoli- ilmaiseksi paikan päältä. Pukua/pikkutakkia tms ei välttämättä viitti hankkia, mut paitoja, kalsareita ja sukkia kylläkin. Eikä surettanut jos hammasharja tai partahöylä jäi kotiin.
 
Moikka moi...ensi viikolla lähdetään :) Mulla mitään hajuakaan mitä mä haluan mukaan. Pino olis jo ja muutama vaate olisi tulossa, katsotaan. Helteitä sinne lupailee..eli sen mukaan yritetään :)
Oi, te pääsette sinne auringon alle nauttimaan :) - aivan ihanalta kuulostaa :). Ja varmasti olokin on jo hiukan malttamaton, oottehan te jo odotelleet tätä reissuanne hyvän tovin. Kerran kelit ovat noin kohdallansa siellä, niin mukaan vain jotain kevyttä ja ilmavaa, missä on hyvä viihtyä ja olla :).
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Milloin meikäläinen reissas, niin en hirveesti vaatteista murehtinut. Tai muustakaan mitä saa puoli- ilmaiseksi paikan päältä. Pukua/pikkutakkia tms ei välttämättä viitti hankkia, mut paitoja, kalsareita ja sukkia kylläkin. Eikä surettanut jos hammasharja tai partahöylä jäi kotiin.
Muakaan ei oo suuremmin ikinä häirinnyt partahöylän unohtuminen kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Milloin meikäläinen reissas, niin en hirveesti vaatteista murehtinut. Tai muustakaan mitä saa puoli- ilmaiseksi paikan päältä. Pukua/pikkutakkia tms ei välttämättä viitti hankkia, mut paitoja, kalsareita ja sukkia kylläkin. Eikä surettanut jos hammasharja tai partahöylä jäi kotiin.
Meillä myös tapana ostaa paikanpäältä mutta mulla on tuo haaste päällä niin teen täällä valmiiksi niistä mitä täällä jo on.
 
Oi, te pääsette sinne auringon alle nauttimaan :) - aivan ihanalta kuulostaa :). Ja varmasti olokin on jo hiukan malttamaton, oottehan te jo odotelleet tätä reissuanne hyvän tovin. Kerran kelit ovat noin kohdallansa siellä, niin mukaan vain jotain kevyttä ja ilmavaa, missä on hyvä viihtyä ja olla :).
Mukavaa sillä saadaan kävellä paljon :) Näkee enemmän niin. Tyttökin jo odottaa...
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä