Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyfi00 mä en ole kyllä ite koskaan saanu noin selkeetä viivaa apteekin testiin :eek:. Mitkä olikaan sun kp:t/dpo:t? Toivotaan parasta <3

Satuh83 onnittelut :love:

Pisamapeikko
voi ei :(. Toivottavasti eivät alkaisi vielä
 
kyfi kyllä tuo avattu on plussa!! Ihanaaaa! <3 Oon niin kateellinen teille plussaaville, vaikee ees kuvitella miltä sustakin nyt tuntuu! :)

uusi alku höh miksei mulle aukee toi kuva?

Theran et sä mun mielestä negatiivisesti oo ees ajatellutkaan tai ei sun vastauksista sellasta kuvaa oo koskaan saanut :)!
 
kyfi kyllä tuo avattu on plussa!! Ihanaaaa! <3 Oon niin kateellinen teille plussaaville, vaikee ees kuvitella miltä sustakin nyt tuntuu! :)

uusi alku höh miksei mulle aukee toi kuva?

Theran et sä mun mielestä negatiivisesti oo ees ajatellutkaan tai ei sun vastauksista sellasta kuvaa oo koskaan saanut :)!
Hihi^^ kiitos<3 vaikka mä vielä aion pysyä housuissani ja odottaa vahvistuuko! :D en vaan uskalla vielä olla 100% sitä mieltä että raskaana oltais.. mutta todellakin ihanaa jos olen! :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii ja Theran
Theran no joo mäkin oon kyllä omien testien kanssa pessimisti tai vaikka toiveet herää niin järjen ääni yrittää päässä aina huutaa että älä vielä iloitse kyllä se sieltä vielä suruksi muuttuu!

Mutta toisaalta ei se auta mitään vaikka sitä ajatteliskin synkästi, aina menkkojen alkaessa tai negatessa sitä kuitenkin pettyy pahasti.. Toisaalta niin monien negojen ja kuukausien "milloin on ihan varma että on raskaana" jälkeen tuntuu ihan mahdottomalta että sitä plussaa tai edes pientä haamua ikinä saisi. :unsure:

Pidetään peukkuja että kesä toisi meille molemmille pitkään kaivatun tuloksen <3 :rolleyes:
 
Kyfi ettei kyse vain olisi kemiallisesta tai todella varhaisesta keskenmenosta? :unsure: Jos alkuun näytti kasetti aika selkeetä ja nyt näyttää haaleampaa... Itellä ollut niin monta kemiallista ja 4 keskenmenoa, että pistää aina varpailleen noi testit. :cautious: Toivotaan tietenkin, että saisit taas vahvempaa viivaa. :love:

Eilen illalla ihan yhtäkkiä ilman varoituksia kp 33 vaihtui kp 1. Taas on runsaammat, hyytymiä tulee ja on kipuja!!! (mitä ei ikinä ennen ole ollut) joten kai sitä voisi yrittää päästä kinumalla ultraan katsomaan olisko sitä endometrioosia. :confused:
 
Pisamapeikolle <3 ärsyttäviä noi kummalliset kierrot -.-

Kyfi, kyllä se kaunis haamu on <3 onneja!

http://aijaa.com/jyyrue
http://aijaa.com/F9U3OA
Täällä ei taaskaan mtn, livenä noissa sofeissa on aina joku värikertymä, viivanpaikka tai joku muu suttu. testiajalla kuvat. Ja kyllä on plussa tiukassa! Ei saada vauvaa ikinä, Huhhuh. Ei jaksa edes itkeä, tekisi mieli vain nauraa miten koettelee tämä elämä välillä :D
 
  • Tykkää
Reactions: kyfi00

Yhteistyössä