siellä etelässähän on niitä espanjan siruetanoita, ei luulis olevan vaikea löytääHeti nyt .
Etanatkin kelpaisi. Tv:n ruokaohjelmat on aivan kauhiaa katottavaa
siellä etelässähän on niitä espanjan siruetanoita, ei luulis olevan vaikea löytääHeti nyt .
Etanatkin kelpaisi. Tv:n ruokaohjelmat on aivan kauhiaa katottavaa
En herttinen sentäänÖöh... et kai vaan ole...
Melkein kahdenksan tonnia painava kauhakuormaaja.millane kone tuli
Muista siirtää kellosi etet myöhästyJa aikanen herätys aamulla.
Mulla on melkein kuuma nyt, mutta silti villasukat jalassa.Meillä on suvussa näitä jalkavikasia niin kokoajan pelko että nyt mulle on tullut kans. Ja olenkin käynyt lekurilla asian suhteen mutta ei se rauhottanut mieltä...
Totta ja on niitä jo näkynytkin. Eikun metsällesiellä etelässähän on niitä espanjan siruetanoita, ei luulis olevan vaikea löytää
Toi vetää vertoja parin kilovatin rälläkälle tai muille miehisille vehkeille.Melkein kahdenksan tonnia painava kauhakuormaaja.
ei tuo ole iso. noitten kaa temuan päivät pitkät. 87 tonninen on jo aikas iso. siinä tuntee itsensä aikas pieneksi vierellä.Melkein kahdenksan tonnia painava kauhakuormaaja.
Nii-ih! Ehken mä ole miehekkään vahva mutta ainakin mulla on iso vehje.Toi vetää vertoja parin kilovatin rälläkälle tai muille miehisille vehkeille.
Isolla pärjää aina.
Noin isolla ei tehdä meidän työmaalla kuin haittaaei tuo ole iso. noitten kaa temuan päivät pitkät. 87 tonninen on jo aikas iso. siinä tuntee itsensä aikas pieneksi vierellä.
...yyyöööh..kuulema voi hyvinkin syödä, että siitä vaan..mutta juuei, tulikuumaa vettä vaan päälle ja kotiloitten autuaammille rouskutusmaille vaan...mä niin inhoon niitä ...Mua muuten pännii lehtokotilot. Voisikohan niitä syödä?
Lempeitä unikuvia *pus*Pitää ruveta nukkuu. Öitä
minkä merkkinen?Noin isolla ei tehdä meidän työmaalla kuin haittaa
VoiMua muuten pännii lehtokotilot. Voisikohan niitä syödä?
no prhna, mikä jottei
Venier.minkä merkkinen?
ainoita mitkä ei kuulu mun takuukorjattaviin.Venier.
Lisäö herkkujaMua muuten pännii lehtokotilot. Voisikohan niitä syödä?
Olipas monivaiheista touhua. Taidan pidättäytyä itse ravintolan antimiin näiden sarvikkaiden kohdalla.
Sori, mää nukahdin vahingossa eikä kamera ollut päällä.Hei DDR, missä se valvontakameran kuva viipyy???
No ei mulla mitään ötökänsyömis-intoa ole, mutta noi kotilot ovat ällöjä eikä tiedä mihin niitä tunkisi.
Eikö ne kuvaakkaan 24/7Sori, mää nukahdin vahingossa eikä kamera ollut päällä.