The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Työviikon eka vuoro tehty. Hyvin jakso ja ihmeen hyvin mä suoriuduin hommistani ku nyt sit tän ja seuraavan viikon oon painajan kans kaksistee.

Nyt aamupalaa ja nukkuu.. nii juu ja paloin mä sitteki vissiin aika pahasti ku se punoitus vaan paheni tos työvuoro aikana. Mut tästä lähtien mä kannan mukanani aina aurinkorasvaa. Hyvät päivät kaikille ja yöt mulle :D
 
Pehmeän hempeetä huomenta kaikille ja uuden viikon aloitusta :)

Aurinko paistaa siniseltä taivaalta, tirpuset sirkuttaa...ei hassumpaa :)

Ipanakolmikko on hereillä eli aikaisin se on maailmanvalloitukset aloitettava :D, esikoinen esiteinisenä jurputtamassa ja mussuttamassa mutta eiköhän olo helpotu, kun saa aamupalansa :)..

Makoisaa maanantaita sulle :)
 
Liekö majuri käsittäny vähän väärin tuon dosettihomman ja vetäsee yhen tyhjäksi joka aamu..?
:D - hupsistakeikkaa, näinkö meinaat että olis hekotukset siihen malliin kohdallansa....nää, kyllä mä luulen, että Mauri tyhjentää vain sen yhden pikkiriikkisen annostuslaatikon kerrallaan - ja koskapa lääkitys on kohdallaan, niin on taattuna myös että päivähilpeys kestää iltaan saakka :)(y)

Myttinen - huomenia sullekin :)
 
Huomenta kaikille! Olipa mukava 5.20 kääntää kylkeä ja jatkaa unia miehen herätyskellon soidessa venyttelee tyytyväisenä...
Uimahallireissu sujui hyvin (miksi tää alleviivaa?), harvoin näkee lasta noin innoissaan. Ei olisi lähtenyt kotiin ollenkaan. Ei ollut ihan mun elementti, mutta selvisin.
..eli kuitenkin sinne voi kirmasta uudemmankin kerran roiskimaan :)? Loistavaa! Ja röyhistele siellä nyt isosti rintakehääsi - reipas se olit sinäkin :)!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
..jees, mutta se on meikäläisen lähdettävä tuon yhden jörrikän kans liikenteeseen :)...jestas sentään, että se osaakin olla nyt synkistelyä tuolla esiteinisellä, ihanaa jurputusta, hankala vaan olla ite siinä pitelemässä pokkaa :D...

Myötätuulta sun päivääs :)!

 
Hyvvee huomenta :) Hidas,ihana aamu, mihinkään ei oo kiire. :)
Hyvää viikonalkua.
Jaahas majurilla on hyvät napit. :D:LOL:

Yhyyyy :cry: mun ihana farkkuhame on liian iso. :confused:
 
Huomenta kaikille! Olipa mukava 5.20 kääntää kylkeä ja jatkaa unia miehen herätyskellon soidessa venyttelee tyytyväisenä...
Uimahallireissu sujui hyvin (miksi tää alleviivaa?), harvoin näkee lasta noin innoissaan. Ei olisi lähtenyt kotiin ollenkaan. Ei ollut ihan mun elementti, mutta selvisin.
Laitoit kenties vahingossa alleviivauksen?

Hyvä kun uintireissu meni kuitenkin hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä