The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sehän meni ja tyrkkäs perinteisiä iltawillejäkin, voi kiesus sentään :eek::D...nää vissiin pitää kohta väen vängällä roudata tonne järvelle roiskimaan, kun äsken koko kylpyhuone oli yhtä vesisotatannerta...kaksi nuorimmaista olivat ehtineet ottaa mukaan noi vesipyssytkin suihkuun, niin - juu-u, mitäs käänsin selkäni ja menin nopeesti ite hakemaan hiuksilleni pyyhettä, oma vika - johan lainehti...:D

No, tulipahan sitten pestyä kylppärinlattiakin :), mä en saanut sitä kuivata vaan nää kaksi pyssysankaria halus tehdä sen homman ja hyvin tekivätkin.

Jotenkin ihanaa taas kun on toi ipanakolmikko tässä, vaikka tilanteitahan on tullut vaikka ja kuinka - pitäähän se menetetty yhteisaika saada äkkiä takaisin :) <3
 
Mä ostin eilen vaahtiksia noille mukuloille mutta ne oli just saanut sellasii niin en sitten viittinyt antaa niitä niille...nyt ne kummittelee tuolla kaapissa mulle:cautious: Taidan viedä ne töihin muiden herkuteltaviksi niin ei kummittele enää.
 
Huomenta :)

Otin reilu tunnin päikkärit, eiköhän sitä sit jaksa tuon ensyön töissä. Onnistuin polttamaankin itteni tänää :/ Vaikka mulla oli nyt iltapäivällä aurinkorasvaaki, mut aamusta ei ollu ja se tais riittää siihen et kärähti.
Hyvä kun ehdit vielä nukkumaankin :) - ei niin tartte sitten tikistellä tota yövuoroas menemään..

Ei kait pahasti kärtsännyt? Se on niin petollinen, kun ei tässä oo kunnon aurinkokelejä ollutkaan, niin sitten kun on - ei edes välttämättä tajuukaan suojata...laita kosteusvoidetta, jos vaikka jeesais vähäsen :)
 
Hyvä kun ehdit vielä nukkumaankin :) - ei niin tartte sitten tikistellä tota yövuoroas menemään..

Ei kait pahasti kärtsännyt? Se on niin petollinen, kun ei tässä oo kunnon aurinkokelejä ollutkaan, niin sitten kun on - ei edes välttämättä tajuukaan suojata...laita kosteusvoidetta, jos vaikka jeesais vähäsen :)
No ei varmaan ihan kuheen pahasti, uskon et helppaa aika nopeesti toi punotus. Juu pitää laittaa jotain rasvaa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä