The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eiks buranassa pitäis olla kolmion kuva jos se reagois alkoholin kanssa.


Tasottavat, check.
Sauna, check.
Mut missä mun ruoka viipyy? Kelloki on jo hävyttömän paljon :eek:
...vaikka siinä buranapaketin kyljessä olekaan kolmiomerkintää, niin yhessä alkoholin kanssa se voi aiheuttaa maha- suolikanavan ärtymistä kuten monen muunkin tulehdus- ja kipulääkkeen kanssa...eli ihan samaan aikaan nyt ei kande lähtee ottamaan vaan pitää mieluusti sitä taukoa, jollei nyt sitten välttämättä halua maksimoida kärsimyksiään.

Mutta mitä kummaa - onkos siellä palvelushenkilökunta nyt aivan laiskalla päällä, kun ei tule hetinytjustiinsa tarjoilemaan sapuskaa :D? Palautahan ruotuun mokomat vätykset....:D
 
Boobabe
Olen tavannut 2 kertaa yhtä tyyppiä. Ei ole viikkoon ollut yhteydessä. Viime tiistaina soitin mutta ei vastannut. o_O
Jospa kiinnostus lopahti kun ei saanut pillua. :cautious:
Vittu olkoon sitten. Ollaan sitten yksin.
 
Olen tavannut 2 kertaa yhtä tyyppiä. Ei ole viikkoon ollut yhteydessä. Viime tiistaina soitin mutta ei vastannut. o_O
Jospa kiinnostus lopahti kun ei saanut pillua. :cautious:
...tai jospa on työkiireitä?

Tjah - jotenkin toivois, että olis sen verran sitten sitä miestä, että sanois, jos ei syystä tai toisesta kiinnostaiskaan. Mutta - eläpä huoli, vaan uutta matoa koukkuun vaan :)*halaus*
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Mä en kanssa tajua luureista mitään. Älypuhelin ois oiva. Mutta tässä duunissa se on paskana (hiekka, pöly, sementti) noin puolessa vuodessa joten sais olla sen hintainen kanssa. Mutta myös toimiva!
 
...vaikka siinä buranapaketin kyljessä olekaan kolmiomerkintää, niin yhessä alkoholin kanssa se voi aiheuttaa maha- suolikanavan ärtymistä kuten monen muunkin tulehdus- ja kipulääkkeen kanssa...eli ihan samaan aikaan nyt ei kande lähtee ottamaan vaan pitää mieluusti sitä taukoa, jollei nyt sitten välttämättä halua maksimoida kärsimyksiään.

Mutta mitä kummaa - onkos siellä palvelushenkilökunta nyt aivan laiskalla päällä, kun ei tule hetinytjustiinsa tarjoilemaan sapuskaa :D? Palautahan ruotuun mokomat vätykset....:D
Kohta kuulemma saadaan suolasia lättyjä kana-ja kylmäsavulohitäytteellä :p Kaveriki lupas tulla kohta poikkeemaan, aika jees.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä