The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Leffa päättyi. Ja ihan samalla tavalla kuin edelliselläkin kerralla.

Pitäiskö tutustua talon videovalikoimaan ja kattoa joku tsihileffaksi sopiva, mis on hirveesti äksöniä, mut ei liikaa juonta seurattavaksi?
Ekana hyllyssä olis tarjolla expendables3, mis olis ainakin syltty, arska mel ym.
 
vierailijasetä
Suomessa ei ole vielä virkamiehet hoksanneet tuota :)
Hedelmillä kaupassa K18-ikäraja: ”Niihin voi muodostua alkoholia” | Stara
Britanniassa eräs nainen nimittäin joutui esittämään henkilöpaperit ostaessaan hedelmäsalaatin. Paikallisen Tesco-marketin myyjä oli perustellut asiaa sillä, että oli olemassa ohjeistus, jonka mukaan alkoholia sisältävät tuotteet vaativat henkilöllisyystodistuksen esittämisen.

Tuoreita hedelmiä ostanut 37-vuotias Kate Lancaster näytti paperinsa myyjälle ja poistui kaupasta tyrmistyneenä. Lancasterin mukaan myyjä oli kertonut, että vanhat hedelmät alkavat käydä ja niihin saattaa myöhemmin muodostua alkoholia.
 
mä en oo tavannut yhtä ainuttakaan miestä joka tykkää lipsutella sieltä jos on karvoja.Eihän ne karvat siinä kummulla ketään haittaa jos on siistit.
Mä veikkaan, että otantasi on turhan pieni luotettavien johtopäätösten tekoon.

Jos tykkäät olla sheivattu, niin niin siit vaan. Mut älä sillä olettamalla sheivaa et miesten vuoksi tarttis.
 
Mä veikkaan, että otantasi on turhan pieni luotettavien johtopäätösten tekoon.

Jos tykkäät olla sheivattu, niin niin siit vaan. Mut älä sillä olettamalla sheivaa et miesten vuoksi tarttis.
No en mä niin idiootti ole miesten takia.dipsu tossa ylempänä kerto asian niin sama mulla...tuntoherkyys on paljon parempi kun ei ole tiellä mitään viidakkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
No en mä niin idiootti ole miesten takia.dipsu tossa ylempänä kerto asian niin sama mulla...tuntoherkyys on paljon parempi kun ei ole tiellä mitään viidakkoa.
En mä ny sitä olettanut, että olisit idiootti.
Sinä oletit miehistä jotain joka ei välttämättä pidä paikkaansa.

Mä en vastaavasti tiedä, että ainutkaan seksitouhuilu olis pöksyjenriisumisvaiheessa päättyny sanoihin: "Hyi täällä on/ei ole karvoja"
 
harmaa ihq
Vituttaa niin etten meinaa henkeä saada. Oli taas yks Vittu saatana reissu. Juhla itessään ihan ok,ihan hääparin "näkönen " mut sen jälkeen..enpä ookaan pitkilleen itkenyt noin paljon. Nyt sattuu päähän ja silmiin ja joka paikkaan. Tekis mieli huutaa ja paiskoa tavaroita. Kuitenkin niin paha mieli vaikka sanoin muuta. Eli oma moka taas. Kiitos ja heippa.
 
En mä ny sitä olettanut, että olisit idiootti.
Sinä oletit miehistä jotain joka ei välttämättä pidä paikkaansa.

Mä en vastaavasti tiedä, että ainutkaan seksitouhuilu olis pöksyjenriisumisvaiheessa päättyny sanoihin: "Hyi täällä on/ei ole karvoja"
En mä olettanut mitään...sanoin vain että minä en ole tavannut yhtäkään miestä joka olis tykännyt nuolla sieltä jos on karvoja.
Oman itteni takia sieltä alempaa ajelen,en miesten. Ja jos päätän sinne antaa karvoja kasvaa niin sitten annan,kukaan mies ei mun karvoista päätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Vituttaa niin etten meinaa henkeä saada. Oli taas yks Vittu saatana reissu. Juhla itessään ihan ok,ihan hääparin "näkönen " mut sen jälkeen..enpä ookaan pitkilleen itkenyt noin paljon. Nyt sattuu päähän ja silmiin ja joka paikkaan. Tekis mieli huutaa ja paiskoa tavaroita. Kuitenkin niin paha mieli vaikka sanoin muuta. Eli oma moka taas. Kiitos ja heippa.
Mitä ihmettä....?? Se sun mieskö on syypää tohon oloon??

 
Suomessa ei ole vielä virkamiehet hoksanneet tuota :)
Hedelmillä kaupassa K18-ikäraja: ”Niihin voi muodostua alkoholia” | Stara
Britanniassa eräs nainen nimittäin joutui esittämään henkilöpaperit ostaessaan hedelmäsalaatin. Paikallisen Tesco-marketin myyjä oli perustellut asiaa sillä, että oli olemassa ohjeistus, jonka mukaan alkoholia sisältävät tuotteet vaativat henkilöllisyystodistuksen esittämisen.

Tuoreita hedelmiä ostanut 37-vuotias Kate Lancaster näytti paperinsa myyjälle ja poistui kaupasta tyrmistyneenä. Lancasterin mukaan myyjä oli kertonut, että vanhat hedelmät alkavat käydä ja niihin saattaa myöhemmin muodostua alkoholia.
Tolla perusteella mun lähikauppani tuotteista K18 listan ulkopuolelle jää vissiin vain tulitikut ja kukkamulta. Ja tulitikut ovat tupakointivälineitä joten ovat jo K-18
 
Vituttaa niin etten meinaa henkeä saada. Oli taas yks Vittu saatana reissu. Juhla itessään ihan ok,ihan hääparin "näkönen " mut sen jälkeen..enpä ookaan pitkilleen itkenyt noin paljon. Nyt sattuu päähän ja silmiin ja joka paikkaan. Tekis mieli huutaa ja paiskoa tavaroita. Kuitenkin niin paha mieli vaikka sanoin muuta. Eli oma moka taas. Kiitos ja heippa.
Aamu on tossa iltaa viisaampi. Eli älä vielä ala paiskomaan tavaroita.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä