Moikka - eli...oisko teillä niin ihanaa tuuria, että moinen kurimus ois jo ohi ? Mikä tietty on enemmän kuin suotavaa ja isoa helpotusta, otatte iisisti vaan tätä päivää ja lepäilette kummatkin, toi tauti niin ottaa voimat pois ja vetää naatiksi, vaikka ei itse siinä oliskaan...no heippa tyby oksens viel pari kertaa yöllä ja heräiltiin välil mut nukuttiin yhteen asti sit mie herättelin tybyy ja annoin makaroonilaatikkoo ja ananasmehuu passion samaa ku mitä isomummille ostettiin ku käytiin kaupas ku oli verenpaineet nousus
nooh tyby sai kattella päätä nakkasin boxeerit kaikki pesuu n mut nythän olikin niin että eihän reissun aikana ollu pyykit peseytyny nooh siitä putki piheil lukko rikki hävitin avaimen kommandona kauppaan ostaa uusia boxereit ja nyt oon saunomassa kuuntelen musaa ja hei ku gangsteri oon kulta jäsen ni osallistun 5 tähden pelaajien kortti turnaukseen illemmalla ens viikol mennään bäkkiin tsadiin ni pääsee tyby veneilee ku se niin halus toivottovasti olis kauppatoril jo hyvii mansikoita
Ja sulla on ollut näemmä meno päällänsä eli äksöntsäksöniä, ei todella pääse tylsyys iskemään - hyvä siihen on sitten saunan löylyt ottaakin yllensä ja rentoutua kaikin puolin ...ja vireet kohdilleen iltaa varten, lykkyä turnaukseen
Ja mä niin kans ootan mansikoita - meijen maalla jo on aikalailla raakileita tulossa, toi lupailee vain hyvää - kun saatais vain sitä lämpöä ..