The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Odotan sitä päivää, että muksun voi laskea kaverin kanssa ulos keskenään ja aikuisen valvovaa silmää ei enää tarvita. Eiköhän se hetki ala koittamaan ihan pian.
Meillä oli kolmessa talossa suunnilleen samanikäsiä niin ne kirmaili pihasta toiseen jo vaippaikäsenä toisten perässä. Aina pystyi luottamaan että joku aikuinen silmäilee perään. Aitoihin tehtiin aukot niin ettei tarvinnu autotien kautta kiertää

Meillä oli kolmessa talossa suunnilleen samanikäsiä niin ne kirmaili pihasta toiseen jo vaippaikäsenä toisten perässä. Aina pystyi luottamaan että joku aikuinen silmäilee perään. Aitoihin tehtiin aukot niin ettei tarvinnu autotien kautta kiertää
Tää on kerrostalo ja vilkas tie menee heti talon toisella sivulla. Muksu on koko pienen ikänsä ottanut aina jalat alle, jos silmä välttää. Muutaman kerran oon napannu kiinni autotien reunasta. jos oliskin noin turvallinen ympäristö, niin olisi tosi kivaa. Kaipaan entistä enemmän lapsuuden pihaan. Kävin siellä viime kesänä fiilistelemässä. Piha oli turvallinen ja suojaisa ja naapurit mukavia. Tahtois takaisin kotiin.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Bussilla toki liikutaan. Monesti vaan selkä tekee tenät kesken matkan, niin en kovin pitkälle lähde ilman autokyytiä. Mulla onkin reppu ostoslistalla, niin saa tavarat helpommin kantoon.
*halaa*...tietty sitten sen oman selän kunnon ja tuntemusten voimin...kivaa teillä jokatapauksessa on, kun pistätte päiviä hissuksiin yhdessä eteenpäin :).

Nauttimalla ja sillä ilolla vaan :)!

Tää on kerrostalo ja vilkas tie menee heti talon toisella sivulla. Muksu on koko pienen ikänsä ottanut aina jalat alle, jos silmä välttää. Muutaman kerran oon napannu kiinni autotien reunasta. jos oliskin noin turvallinen ympäristö, niin olisi tosi kivaa. Kaipaan entistä enemmän lapsuuden pihaan. Kävin siellä viime kesänä fiilistelemässä. Piha oli turvallinen ja suojaisa ja naapurit mukavia. Tahtois takaisin kotiin.
Vaan kaikki aikanaan...sitä mukaa, kun näkee, että lapsi kasvaa ja ottaa opikseen ja saa haltuunsa järkeä ja vastuunkantoakin...Siivet ne vaan mokomat tahtovat kasvaa niin vauhdilla sinne lapaluiden tuntumaan sekä kantapäihin, että on se vain annettava mennä niitä tynkiään kokeilemaan ja siimaa löysyttää samalla...ja uskoa ja luottaa ja myös hiukan pelätäkin, että ne kantavat sen pienen pyrähdyksen verrankin ja jokaisella kerralla kuitenkin osaisivat vahvistua :)

..ja se on sitten menoksi ja eteenpäin :)! Oikein ihanaa leppoisaa lauantaipäivän jatkoa kaikille teille mussukoille :)

..mie lähden pomppimaan toisaalle ja tasottelemaan olotilojani ja fiilistelemään ja kattomaan, mitä tää päivä tuo tullessaan :) *vilkuttaa*

Nonni. Päivän työt melkein pulkassa. Toinen pyykkikoneellinen hurisee, lihapullataikina odottaa kuopuksen kätösiä ja uunia, potut kuorittu ja omena-rahkapiirakka valmiina.

Kohta vois tosiaan tsihauttaa ensimmäisen olusen. Alkoholittoman toki vielä tähän aikaan pivästä :D

Mä kun olen yksin kotona saan syödä ihan just mitä haluan eikä kukaan ole marmattamassa. Grillasin ahvenfileitä, höyrytin kasviksia ja tein salaatin
Pitäiskin siirtyä rantaan ja yrittää onkia jokunen ahven. -Vaan kun niin laiskottaa!

Unohdin tosta pitkästä päivän työt-listasta imuroinnin ja sen että jotenkin kummallisesti hairahduin pohtimaan Lunaticin rintoja. Vie puhdin moinen työskentely ja aivotyöskentely :D

...jaiks, vettä sataa kaatamalla ja osaa se mokoma ukkostaakin, maisema on ihan mustanpuhuva ja...saanks mä olla täällä säikkynä?

Onneksi ehdin ton auringon makuunkin, selvitti aika isosti tätä unissakävelijän päätä - jestas, sitä meni ihan höttönä kun liian pitkään nukuin :D vasta nyt on jotain toimintaa :D..

Pojat on kotimatkalla eli jossain vaiheessa talo täyttyy äänistä, kiva juttu :)

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Ai niin - totta tosiaan :)....

@Asiankannattaja - suuren suuret ja lämpimät onnittelut eteenpäinmenemisen riemusta ja ilosta :)! Ei muuta kuin sitä kesäistä mansikkakermakakkua vain nassuun ja kymppivanhan virnistystä esille :)!
*puhaltelee taustalla ilmapalloja ja pistää korvat tärviölle jänisräikällä sekä pomppii ja viskoo serpentiinejä sinne ja tänne*

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailijaaaaa
...jaiks, vettä sataa kaatamalla ja osaa se mokoma ukkostaakin, maisema on ihan mustanpuhuva ja...saanks mä olla täällä säikkynä?

Onneksi ehdin ton auringon makuunkin, selvitti aika isosti tätä unissakävelijän päätä - jestas, sitä meni ihan höttönä kun liian pitkään nukuin :D vasta nyt on jotain toimintaa :D..

Pojat on kotimatkalla eli jossain vaiheessa talo täyttyy äänistä, kiva juttu :)
no heippa tyby oksens viel pari kertaa yöllä ja heräiltiin välil mut nukuttiin yhteen asti sit mie herättelin tybyy ja annoin makaroonilaatikkoo ja ananasmehuu passion samaa ku mitä isomummille ostettiin ku käytiin kaupas ku oli verenpaineet nousus :(

nooh tyby sai kattella päätä nakkasin boxeerit kaikki pesuu n mut nythän olikin niin että eihän reissun aikana ollu pyykit peseytyny nooh siitä putki piheil lukko rikki hävitin avaimen kommandona kauppaan ostaa uusia boxereit ja nyt oon saunomassa kuuntelen musaa ja hei ku gangsteri oon ;) kulta jäsen ni osallistun 5 tähden pelaajien kortti turnaukseen illemmalla :) ens viikol mennään bäkkiin tsadiin ni pääsee tyby veneilee ku se niin halus toivottovasti olis kauppatoril jo hyvii mansikoita :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä