Nyt alkaa eka luokka ja heti kun lapsi itse ilmaisisi halun olla yksin, niin saa harjoitella. Luultavasti kohta meilläkin.ite oon päästäny eskari-iässä
Nyt alkaa eka luokka ja heti kun lapsi itse ilmaisisi halun olla yksin, niin saa harjoitella. Luultavasti kohta meilläkin.ite oon päästäny eskari-iässä
Linkit, bussit, dösät on olemassa ja junatkin, jos mielii heittäytyä pienelle reppureissausmatkalle - elämystä pienen etäisyyden verran ..Juu, otetaan joka päivä vaan rennosti ilman paineita. Tehdään sitten mitä mieleen juolahtaa. Mies kuitenkin töissä eli aika pienellä reviirillä liikutaan ilman autoa.
Voi herttinen miten on toisella niin lutuinen ilme päällänsä <3...sitä on käyty vesileikkimässä ...ihuna nökkönen sulla siinäMinulla olisi rullakebabia:
Bussilla toki liikutaan. Monesti vaan selkä tekee tenät kesken matkan, niin en kovin pitkälle lähde ilman autokyytiä. Mulla onkin reppu ostoslistalla, niin saa tavarat helpommin kantoon.Linkit, bussit, dösät on olemassa ja junatkin, jos mielii heittäytyä pienelle reppureissausmatkalle - elämystä pienen etäisyyden verran ..
Ei mekään, terästä se olla pitää. Ei muut kestäei me käytetä kumia, paljaaltaan työntelen enkä nosta kesken poies
Meillä oli kolmessa talossa suunnilleen samanikäsiä niin ne kirmaili pihasta toiseen jo vaippaikäsenä toisten perässä. Aina pystyi luottamaan että joku aikuinen silmäilee perään. Aitoihin tehtiin aukot niin ettei tarvinnu autotien kautta kiertääOdotan sitä päivää, että muksun voi laskea kaverin kanssa ulos keskenään ja aikuisen valvovaa silmää ei enää tarvita. Eiköhän se hetki ala koittamaan ihan pian.
Tää on kerrostalo ja vilkas tie menee heti talon toisella sivulla. Muksu on koko pienen ikänsä ottanut aina jalat alle, jos silmä välttää. Muutaman kerran oon napannu kiinni autotien reunasta. jos oliskin noin turvallinen ympäristö, niin olisi tosi kivaa. Kaipaan entistä enemmän lapsuuden pihaan. Kävin siellä viime kesänä fiilistelemässä. Piha oli turvallinen ja suojaisa ja naapurit mukavia. Tahtois takaisin kotiin.Meillä oli kolmessa talossa suunnilleen samanikäsiä niin ne kirmaili pihasta toiseen jo vaippaikäsenä toisten perässä. Aina pystyi luottamaan että joku aikuinen silmäilee perään. Aitoihin tehtiin aukot niin ettei tarvinnu autotien kautta kiertää
*halaa*...tietty sitten sen oman selän kunnon ja tuntemusten voimin...kivaa teillä jokatapauksessa on, kun pistätte päiviä hissuksiin yhdessä eteenpäin .Bussilla toki liikutaan. Monesti vaan selkä tekee tenät kesken matkan, niin en kovin pitkälle lähde ilman autokyytiä. Mulla onkin reppu ostoslistalla, niin saa tavarat helpommin kantoon.
Vaan kaikki aikanaan...sitä mukaa, kun näkee, että lapsi kasvaa ja ottaa opikseen ja saa haltuunsa järkeä ja vastuunkantoakin...Siivet ne vaan mokomat tahtovat kasvaa niin vauhdilla sinne lapaluiden tuntumaan sekä kantapäihin, että on se vain annettava mennä niitä tynkiään kokeilemaan ja siimaa löysyttää samalla...ja uskoa ja luottaa ja myös hiukan pelätäkin, että ne kantavat sen pienen pyrähdyksen verrankin ja jokaisella kerralla kuitenkin osaisivat vahvistuaTää on kerrostalo ja vilkas tie menee heti talon toisella sivulla. Muksu on koko pienen ikänsä ottanut aina jalat alle, jos silmä välttää. Muutaman kerran oon napannu kiinni autotien reunasta. jos oliskin noin turvallinen ympäristö, niin olisi tosi kivaa. Kaipaan entistä enemmän lapsuuden pihaan. Kävin siellä viime kesänä fiilistelemässä. Piha oli turvallinen ja suojaisa ja naapurit mukavia. Tahtois takaisin kotiin.
Pitäiskin siirtyä rantaan ja yrittää onkia jokunen ahven. -Vaan kun niin laiskottaa!Mä kun olen yksin kotona saan syödä ihan just mitä haluan eikä kukaan ole marmattamassa. Grillasin ahvenfileitä, höyrytin kasviksia ja tein salaatin
no heippa tyby oksens viel pari kertaa yöllä ja heräiltiin välil mut nukuttiin yhteen asti sit mie herättelin tybyy ja annoin makaroonilaatikkoo ja ananasmehuu passion samaa ku mitä isomummille ostettiin ku käytiin kaupas ku oli verenpaineet nousus...jaiks, vettä sataa kaatamalla ja osaa se mokoma ukkostaakin, maisema on ihan mustanpuhuva ja...saanks mä olla täällä säikkynä?
Onneksi ehdin ton auringon makuunkin, selvitti aika isosti tätä unissakävelijän päätä - jestas, sitä meni ihan höttönä kun liian pitkään nukuin vasta nyt on jotain toimintaa ..
Pojat on kotimatkalla eli jossain vaiheessa talo täyttyy äänistä, kiva juttu