The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no heippa tyby oksens viel pari kertaa yöllä ja heräiltiin välil mut nukuttiin yhteen asti sit mie herättelin tybyy ja annoin makaroonilaatikkoo ja ananasmehuu passion samaa ku mitä isomummille ostettiin ku käytiin kaupas ku oli verenpaineet nousus :(

nooh tyby sai kattella päätä nakkasin boxeerit kaikki pesuu n mut nythän olikin niin että eihän reissun aikana ollu pyykit peseytyny nooh siitä putki piheil lukko rikki hävitin avaimen kommandona kauppaan ostaa uusia boxereit ja nyt oon saunomassa kuuntelen musaa ja hei ku gangsteri oon ;) kulta jäsen ni osallistun 5 tähden pelaajien kortti turnaukseen illemmalla :) ens viikol mennään bäkkiin tsadiin ni pääsee tyby veneilee ku se niin halus toivottovasti olis kauppatoril jo hyvii mansikoita :)
Moikka :) - eli...oisko teillä niin ihanaa tuuria, että moinen kurimus ois jo ohi :)? Mikä tietty on enemmän kuin suotavaa ja isoa helpotusta, otatte iisisti vaan tätä päivää ja lepäilette kummatkin, toi tauti niin ottaa voimat pois ja vetää naatiksi, vaikka ei itse siinä oliskaan...

Ja sulla on ollut näemmä meno päällänsä eli äksöntsäksöniä, ei todella pääse tylsyys iskemään - hyvä siihen on sitten saunan löylyt ottaakin yllensä ja rentoutua kaikin puolin :)...ja vireet kohdilleen iltaa varten, lykkyä turnaukseen :)

Ja mä niin kans ootan mansikoita :) - meijen maalla jo on aikalailla raakileita tulossa, toi lupailee vain hyvää - kun saatais vain sitä lämpöä :)..

Aurinko paistaa täällä. :)
Oi sinä onnekas :) - sä pääset nauttimaan siitä valosta ja lämmöstä.

Täälläkin sen aamupäivän ja osan päivästä paistoi, ja oli niin lämmintä, mutta sitten meni taivaankansi aivan mustaksi, asteet tipahti silmissä ja tuli kylmyys ja pimeys ja nyt sataa vettä....tosin se ukkonen tais tulla ja mennä, ihan hyvä vaan - en tykkää olla itekseni sen kanssa...

vierailijaaaaa
Moikka :) - eli...oisko teillä niin ihanaa tuuria, että moinen kurimus ois jo ohi :)? Mikä tietty on enemmän kuin suotavaa ja isoa helpotusta, otatte iisisti vaan tätä päivää ja lepäilette kummatkin, toi tauti niin ottaa voimat pois ja vetää naatiksi, vaikka ei itse siinä oliskaan...

Ja sulla on ollut näemmä meno päällänsä eli äksöntsäksöniä, ei todella pääse tylsyys iskemään - hyvä siihen on sitten saunan löylyt ottaakin yllensä ja rentoutua kaikin puolin :)...ja vireet kohdilleen iltaa varten, lykkyä turnaukseen :)

Ja mä niin kans ootan mansikoita :) - meijen maalla jo on aikalailla raakileita tulossa, toi lupailee vain hyvää - kun saatais vain sitä lämpöä :)..
mut tää on se fiilis tää on rakkaudellinen biisi kyynel tulee ajaton kertoo fiiliksistä ku iskä oli hetken hukas mut reissu teki hyvää ja suureni tunteet tybyy kohtaan vittu meitsi dallaili tsadis paljain jaloiiin ja tyby huutaa sillal issiii kato ja oiiiii se on meitsin tyby.

tiiiiäkkö mitä tyby huolehti ku olin lähös toi mulle hima avaimen läppärin hiiren jaaa hahha keitto kirjan vinkiks mukaan ja sano heippa rakka :) mut tässäpä biisi

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Boobabe
Oi sinä onnekas :) - sä pääset nauttimaan siitä valosta ja lämmöstä.

Täälläkin sen aamupäivän ja osan päivästä paistoi, ja oli niin lämmintä, mutta sitten meni taivaankansi aivan mustaksi, asteet tipahti silmissä ja tuli kylmyys ja pimeys ja nyt sataa vettä....tosin se ukkonen tais tulla ja mennä, ihan hyvä vaan - en tykkää olla itekseni sen kanssa...
Täällä on aika tuulista. Ei ole liian lämmin.

...eikä se ukkonen mennyt vielä minnekään, vaan taitaa mokoma tulla uudemman kerran tohon jyskäämään kiertokautta - senkin koijari! Varsin taitaa tietää, että oon itekseni ja taitaa tietää senkin, että osaa laittaa olotilani sykkyrälle....huoh...

Hauvelinhoitohommissa.

Täs pääsee helpommalla kuin omas nukkumaluukussaan. Kattoo vaan, et kupeissa on vettä ja sapuskaa. Hauva itte ilmottaa milloin on aika lähteä läheiseen koirapuistoon.
Jos nälkä yllättää, niin sit vaan valkkaan mitä heitän liedelle tai uuniin. Sapuskat on valmiina. Hauvan emäntä on ammatiltaan kokki.

• Tykkää
Reactions: Bitch ja Boobabe
mut tää on se fiilis tää on rakkaudellinen biisi kyynel tulee ajaton kertoo fiiliksistä ku iskä oli hetken hukas mut reissu teki hyvää ja suureni tunteet tybyy kohtaan vittu meitsi dallaili tsadis paljain jaloiiin ja tyby huutaa sillal issiii kato ja oiiiii se on meitsin tyby.

tiiiiäkkö mitä tyby huolehti ku olin lähös toi mulle hima avaimen läppärin hiiren jaaa hahha keitto kirjan vinkiks mukaan ja sano heippa rakka :) mut tässäpä biisi

Oi, kun tuli isoina tunteina noi sun sanat :) - säkin oot niin hattarana siellä tybys edessä kuin hänkin on sun :), ja se jos mikä on niin suurta ja maailmoja syleilevää ja isosti kantavaa voimaa :)

Ihana peräänkatsojakin sulla :) - pikku huolehtija...ja keittokirjakin!! Aivan mahtava tyttö, pitää huolen siitä että tarjolla on ainakin reseptit joka lähtöön :)...

Hauvelinhoitohommissa.

Täs pääsee helpommalla kuin omas nukkumaluukussaan. Kattoo vaan, et kupeissa on vettä ja sapuskaa. Hauva itte ilmottaa milloin on aika lähteä läheiseen koirapuistoon.
Jos nälkä yllättää, niin sit vaan valkkaan mitä heitän liedelle tai uuniin. Sapuskat on valmiina. Hauvan emäntä on ammatiltaan kokki.
Awwww...suakin siellä hemmotellaan isosti ja ansaitusti :). Mikäs siellä sitten onkaan fiilistellä ja nostatella juhlatunnelmaa - kaikki on hyvin ja kohdallaan :).

Mukavaa päivää sulle, AaKoo :)

vierailijaaaa
Hauvelinhoitohommissa.

kohtaloo peppi tulee koirapuistos vastaan ja onneks olkoon :) eemeli

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Bitch
...mä sain äsken ihanaa hälyytystä ja varoitusta siitä, että reissusta rähjääntyneet ja hervottomassa naurukohtauksessa olevat pojat ovat kohta täällä :)!!!

..eli mä lähden laittaan saunaa tulille, jotta pääsevät lauantain tunnelmaan ja lotraamaan ja nauttimaan...

...ja kaikesta kälkätyksestä ja käkätyksestä päätellen reissu on ollut onnistunut ja kiva on tulla kotiinkin.

Hauvelinhoitohommissa.

Kuulostaa siltä että sä oot vähä ku lomalla!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailijaaaaa
...mä sain äsken ihanaa hälyytystä ja varoitusta siitä, että reissusta rähjääntyneet ja hervottomassa naurukohtauksessa olevat pojat ovat kohta täällä :)!!!

..eli mä lähden laittaan saunaa tulille, jotta pääsevät lauantain tunnelmaan ja lotraamaan ja nauttimaan...

...ja kaikesta kälkätyksestä ja käkätyksestä päätellen reissu on ollut onnistunut ja kiva on tulla kotiinkin.
nauttikaahan ilosta piru ku sähkösaunat ku ruoskat kaipaan puusaunan pehmeyttä missä voi roimiikkin vettä kiukaalle ja pää pysyy pystys :)

nauttikaahan ilosta piru ku sähkösaunat ku ruoskat kaipaan puusaunan pehmeyttä missä voi roimiikkin vettä kiukaalle ja pää pysyy pystys :)
Joo, kyllä mä luulen että ilta menee taas vauhdilla kun nää koijarit tulee ja järkkää tilanteita :)

Ja joo, ei se sähkösauna pärjää puulle mutta on sekin tyhjää parempi :)...liian kiukkuseksi sitä ei parane päästää, koska se ei (mun mielestä) tunnu sitten hyvältä ollenkaan...mutta nauti löylyistä :)

Hauvelinhoitohommissa.

kyl fiksut haukut pitää isännistä huolta. onnea !

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailijaaaaaaaaaa
mut hei on täs uudistukses hyväkin saa harmaana kuvat ja musat esiin :) heh aina kyselin iu miten se onnaa mut ei mul kiäh iu jos luet nyt se natsaa mullakin :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä