The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta joo.
Mies valvoi eilen ja nyt sitten nukkuu. Esikolla on hävinny leggarit mitkä sen pitäs laittaa tänään, mut se asettui just katsomaan telkkaa. Ei kovin pitkäks aikaa jos se on miusta kiinni.
Olis kiva että kaikki vaatteet yms. olis valmiina hyvissä ajoin..
Mie juon kahvit ja laitan pyykit pyörimään..
Onneks kirkossa tarvis olla vasta iltapäivällä.
Moikkelit moit - ja ihanaa juhlahumutunnelmaa teillekin :)! Kuulostaa ihan perinteiseltä menovalmisteluilta teilläkin eli siltä sätöstelyä mutta kyllä se siitä taas pienen kaaoksen jälkeen asettuu...

Meillä oli kans toi aamu poikien kans...voi morjens, se kännykkä :D! Eilen illalla sitä etittiin jo sellaisella apinaraivolla, että mä olin jo sata varma että se on jossain huitsunnevadassa keskellä kylää - ei mikään mahdottomuus oikeesti, kun nämä ovat sen verran toiminnallisia nämä vellokset :) - ja että talossa sitä ei ainakaan ole...vaan katopas vaan, heti kun sain sanottua että olkoon missä olkoon, nyt nukkumaan siitä mars - niin löytyikin! Vaan aamulla....kun siinä ehtivät pöllöillä, niin - taDaa! - johan ehti taas mennä hävyksiin!

Ajoitushan oli se paras mahdollinen kyllä :D....ja joikaamisetkin kirvahti ilmoille, mutta onneksi löytyi jälleen. Minkähän ihmeen tsydeemin mä noihin hiien luureihin keksin, että ois toi paikallistaminen pikkasen iisimpää :D...vai oisko sittenkään :D

• Tykkää
Reactions: IhQ
Pitäisi lähteä ruokakauppaan, jääkaappi on melkein tyhjä. Mies sopivasti satutti selkänsä ja voitteko kuvitella, että pyytää minua mukaansa avuksi. Maailmankirjat sekaisin. Pitäisi vielä miettiä, mitä viikonloppu ja alkuviikko syödään. Tahtoo takaisin töihin, lämmin lounas valmiina joka päivä.

Pitäisi lähteä ruokakauppaan, jääkaappi on melkein tyhjä. Mies sopivasti satutti selkänsä ja voitteko kuvitella, että pyytää minua mukaansa avuksi. Maailmankirjat sekaisin. Pitäisi vielä miettiä, mitä viikonloppu ja alkuviikko syödään. Tahtoo takaisin töihin, lämmin lounas valmiina joka päivä.
Uuuuu...yhdessä ruokakaupassa seikkailemassa :)<3...mikäs sen lutuisempaa kuin yhdessä siellä sipistä ja suunnitella ja...muistatte ne lauantaipäivän herkut sitten teille vanhemmillekin ja - kerran hierontasessiotakin pukannee tuossa tuonnempana, niin kannattaa se hierontaöljyn riittävyys tsekata nyt ennen kuin menette kauppaan, hankitte sitten uutta satsia kätevästi samalla :)....

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Uuuuu...yhdessä ruokakaupassa seikkailemassa :)<3...mikäs sen lutuisempaa kuin yhdessä siellä sipistä ja suunnitella ja...muistatte ne lauantaipäivän herkut sitten teille vanhemmillekin ja - kerran hierontasessiotakin pukannee tuossa tuonnempana, niin kannattaa se hierontaöljyn riittävyys tsekata nyt ennen kuin menette kauppaan, hankitte sitten uutta satsia kätevästi samalla :)....
Todellakin, hempeilyä ja höpöstelyä Prisman leipätiskin ääressä.

IhQ
Plaah, pitäs mennä tiskaamaan. Tai no, laittaa tiskit koneeseen..

Tytöt painui pihalle kavereiden kans (mikä ilo siitä irtosikaan kun ovella rimputteli joku aika sitten kauemmas muuttaneet, eli ex-naapurin muksut, jotka oli tosi tärkeitä meijän tytöille)

Muksulla on selvä plääni mun lomalle eli tekemiset on mietitty. Käydään bussiretkillä, Angry Birds -puistossa, elokuvissa, hampparilla, uimahallissa, askarrellaan, ulkoillaan. Mihin väliin joutenolo mahtuu?
Mahtuu mahtuu, hyvinkin tonne joukkoon mahtuu lekotteluhetkiä ja paljon :)...ja voihan noi suunnitelmat vielä muuttua lennossa, kun hovi niitä vielä omassa rauhassansa pähkäilee :)...

Plaah, pitäs mennä tiskaamaan. Tai no, laittaa tiskit koneeseen..

Tytöt painui pihalle kavereiden kans (mikä ilo siitä irtosikaan kun ovella rimputteli joku aika sitten kauemmas muuttaneet, eli ex-naapurin muksut, jotka oli tosi tärkeitä meijän tytöille)
Odotan sitä päivää, että muksun voi laskea kaverin kanssa ulos keskenään ja aikuisen valvovaa silmää ei enää tarvita. Eiköhän se hetki ala koittamaan ihan pian.

Mahtuu mahtuu, hyvinkin tonne joukkoon mahtuu lekotteluhetkiä ja paljon :)...ja voihan noi suunnitelmat vielä muuttua lennossa, kun hovi niitä vielä omassa rauhassansa pähkäilee :)...
Juu, otetaan joka päivä vaan rennosti ilman paineita. Tehdään sitten mitä mieleen juolahtaa. Mies kuitenkin töissä eli aika pienellä reviirillä liikutaan ilman autoa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä