The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiesus sentään sun päivääs :D - onneksipa kohta vaihtuukin juhlahumuksi....

Koetahan huominen päivä vielä jaksaa ja tikistää ja ennen kaikkea - nauti :)
Saas nähä kuin nautittavaa tulee, ämpäri tosiaan peru puolikkan hoidon niin täällähän se sit pyörii mukana. Eli juhlahumu jää kirahvilta vähemmälle ko yks vesiselvä aikuinen oltava, ja tiä kuin väki aikoo sit humaltua ko juotavia on... sangen runsaasti. Olikohan meil 13 laatikkoa viron tuliaisina + 3 tynnyriä plevnan panimosta. Viinit sun muut lisäks. Toivottavasti poika menee ajoissa nukkumaan eikä kukaan ehdi ördätä ennen sitä.
Mää tässä lähinnä oottelen vaan kotiin pääsyä ja stressivapaata. Ja kahdestaan oloa rauhassa puolikkaan kanssa, seki on jo kyselly koska mennään takas kotia ja on kuulemma ikävä sinne. Pari yötä onneks enää.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Bitch
IhQ
Huomenta joo.
Mies valvoi eilen ja nyt sitten nukkuu. Esikolla on hävinny leggarit mitkä sen pitäs laittaa tänään, mut se asettui just katsomaan telkkaa. Ei kovin pitkäks aikaa jos se on miusta kiinni.
Olis kiva että kaikki vaatteet yms. olis valmiina hyvissä ajoin..
Mie juon kahvit ja laitan pyykit pyörimään..
Onneks kirkossa tarvis olla vasta iltapäivällä.

Mä kävin nuorimmaisen kanssa kangaskaupoilla, hän pyysi mua ompelemaan verhot. Suuri kunnianosoitus ja vastuu, minä ja ompelukone ei varsinaisesti olla mitään bestiksiä.

Kunhan ei mitään kovin rypytettyä ja laskostettua halua niin ehkä suoriudun urakasta

Päivää :)!

Aurinko läkättää taivaalla muutamaman hassun pilven kisaillessa pitkin kantta ja meikäläinen on ihan tötteröisenä :D...mä oon herännyt vasta puoltuntia sitten :eek: eli nukkunut ihan törkeen pitkään ja mitä ilmeisimmin todella laadukkaasti :D...mikä puolestaan tarkoittaa sitä, että tää päivä menee niin häröillessä ja itteäni peffaan potkiessa...en edes muista milloin oisin viimeksi näin pitkään nukkunut...

Tosin. Kuppelinhan mä ylhäällä jo kuudelta, kun laitoin poikia matkaan ja tein heille aamupalata ja tsekkasin vermeet ja reissukamat. Ihana aamu, kun pojat pulisivat siinä omassa jännitystärinässään ja hiuksen pystyssä unihiekan ollessa vielä silmissä...veikkaan kyllä, että kun aikanaan kotiutuvat, niin eivät tarvitse ihmeempiä iltaohjelmia kun jo nukahtavat....sauna varmasti tekee tehtävänsä :)

Mutta - johan osaa olla huikea aamu kyllä :)! Eilisen pilvimassan ja kylmyyden jälkeen toi aurinko on vaan niin paras ilmestys tähän päivään - mukavaa lauantaita vaan jokaiselle :)

• Tykkää
Reactions: Bitch
Saas nähä kuin nautittavaa tulee, ämpäri tosiaan peru puolikkan hoidon niin täällähän se sit pyörii mukana. Eli juhlahumu jää kirahvilta vähemmälle ko yks vesiselvä aikuinen oltava, ja tiä kuin väki aikoo sit humaltua ko juotavia on... sangen runsaasti. Olikohan meil 13 laatikkoa viron tuliaisina + 3 tynnyriä plevnan panimosta. Viinit sun muut lisäks. Toivottavasti poika menee ajoissa nukkumaan eikä kukaan ehdi ördätä ennen sitä.
Mää tässä lähinnä oottelen vaan kotiin pääsyä ja stressivapaata. Ja kahdestaan oloa rauhassa puolikkaan kanssa, seki on jo kyselly koska mennään takas kotia ja on kuulemma ikävä sinne. Pari yötä onneks enää.
No kappas vaan, että viimehetken tilanteita sitten tyrkkää a la ämpäri...noh, pitäis vaan vissiin osata tottua siihen, että ei kannata kauheesti lähteä varmana pitämään mitään hänen puolelta.

Mutta - kyllä teillä vaan on kiva juhlapäivä käsissä :)! Ja tuskinpa siellä nyt kukaan pp:n aikana rupee ördäämään, aikuisiahan siellä on ja osaavat varmaan huomata ja huomioida lapsen roolin siellä. Eniveis - toivottavasti sullekin napsahtaa edes pienesti sitä juhlahumua siellä ja sitten kun pääsette kotiutumaan pojan kanssa, niin - olette kahden ja nautitte toistenne seurasta ja olosta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä