Kaksi miestä enkä tiedä mitä tekisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 34v ja pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

34v ja pulassa

Vieras
Oon hieman pulassa. Tai aika paljonkin. Olen tapaillu yhtä miestä joka on ns. hyvä mies. Hän on ihana, kohtelias, uskollinen, rehellinen, lapsirakas, mukava, huumorintajuinen....oon tainnu vähän jo ihastuakin. Ja hän on ihastunut minuun.

Mutta. Mies vuosien takaa on ottanut yhteyttä ja ollaan nähty pari kertaa. Hän ei ole niin kunnollinen mutta kuitenkin ihan ok lasten kannalta. Hänessä on sitä jotain, jotain mikä saa sydämen lyömään kahta kauheammin. On myös uskollinen ja rehellinen mutta käytökseltään kovempi ja saattaa riitojen aikana olla paha suustaan. Silti hän aikoinaan vei sydämeni ja edelleen aiheuttaa mussa tunteita. Ja paljon.

En enää tiedä mitä tekisin. Toinen on todella hyvä ja kiltti ja toinen vähemmän kiltti, mutta kuitenkin kunnollinen. Ja tämä vähemmän kunnollisempi aiheuttaa enemmän sydämen lyöntejä. Olen rakastanut häntä tulisesti enkä koskaan ole unohtanut häntä. Periaatteessa hänessä ei ole sellaisia piirteitä minkä kanssa ei voisi elää. Lapsetkin tykkää hänestä.

Pitäiskö vaan ottaa molempiin välimatkaa ja miettiä haluanko kumpaakaan...vai mitä tekisitte mun tilanteessa?

No mitkäs tän tulisemman miehen kans oli eroonne johtaneita syitä?

Me erottiin juuri niiden tulisten riitojen vuoksi. En kestänyt sitä kun hän sanallisesti haukkui mua vaikka muuten olikin hyvä mies mulle. Lisäksi juo vähän, kun tämä toinen ei juo ollenkaan. On sellainen "pahis", kalju ja tatskoja jne. Polttaa. Toinen on niin kunnollinen siihen verrattuna. Ei koskaan varmaan haukkuisi mua. Mut miks naiset aina rakastuu renttuihin, se kun tietäs....

Me erottiin juuri niiden tulisten riitojen vuoksi. En kestänyt sitä kun hän sanallisesti haukkui mua vaikka muuten olikin hyvä mies mulle. Lisäksi juo vähän, kun tämä toinen ei juo ollenkaan. On sellainen "pahis", kalju ja tatskoja jne. Polttaa. Toinen on niin kunnollinen siihen verrattuna. Ei koskaan varmaan haukkuisi mua. Mut miks naiset aina rakastuu renttuihin, se kun tietäs....

Miksi kestäisit huutoja jatkossa? Oletko muuttunut itse paljon kovemmaksi? Jos "kunnollisempi" mies on saanut jo sinut ihastumaan, valitse hänet. Mutta vain jos pystyt unohtamaan "pahiksen". Muuten toimit väärin myös miestä kohtaan. En usko että renttu olisi muuttunut käytöksellään kiltimpään, enkä myöskään usko että sinä olisit valmiimpi kuulemaan haukkuja riitatilanteessa....

Yhteistyössä