NamHähää tein sit pakastimesta löytyneistä viimesistä viimevuotisista mansikoista ison kattilallisen mansikkakeittoa
NamHähää tein sit pakastimesta löytyneistä viimesistä viimevuotisista mansikoista ison kattilallisen mansikkakeittoa
Mä haluaisin valkoisia mansikoitaHähää tein sit pakastimesta löytyneistä viimesistä viimevuotisista mansikoista ison kattilallisen mansikkakeittoa
elä lähe jollei huvitaSaa se mennä mutta oli itiootti luvannut myös mun puolesta
Onko maussa jotain eroa? Jotenkin nuo on vähän aneemisen värisiäMä haluaisin valkoisia mansikoita
Höh, eipä ole mukavaa, kun lupaa toisen puolesta.Saa se mennä mutta oli itiootti luvannut myös mun puolesta
Saunassa käyty, kroppakin tuntuu paremmalta.
Mulla auttoi sauna mukavasti selkä ja hartiakipuun.mää kans mutta en tiiä tunnenko itteni muutako puhtaammaks
no, saunatsih vähän lämmittää
Valkoinen mansikka on maultaan punaisen kaltainen. Marjasta puuttuu yksi antosyaani väriaine ja sen takia se on valkoinenOnko maussa jotain eroa? Jotenkin nuo on vähän aneemisen värisiä
No voih, on harmi ku perui.Kaveri perui huomisen jutskan. Pitänee juhlia yksin.
On hyvä syy mutta kuitenkin harmittaa.No voih, on harmi ku perui.
älä oo moksiskaan,niin mäkin oon.On hyvä syy mutta kuitenkin harmittaa.
höh.Kaveri perui huomisen jutskan. Pitänee juhlia yksin.
No perskales. Miun täytyy testata jos jostain löytyy. Tavallisesta mansikasta tulee huono olo. Pyörryttää ja oksettaa .Valkoinen mansikka on maultaan punaisen kaltainen. Marjasta puuttuu yksi antosyaani väriaine ja sen takia se on valkoinen
Valkoinen mansikka hämää lintuja ja allergikkoja | Yle Uutiset | yle.fi
Höh, eipä ole mukavaa, kun lupaa toisen puolesta.
Jäät kotiin nautiskelemaan, jos et tykkää lähtee.
Mut on vähän niinku häädetty, isi oli luvannut talon nuorison käyttöön kun me ollaan pois. Ihan kivahan se on nähä semmosia kavereita joita harvemmin näkee
Sama täällä. Mä syön piirakkaa ilman munaa.Pirkka kävi leipomassa riisipiirakoita . Mie pistin munat porisemaan.