The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää. Ihanaa, rauhallista ja mahtavaa juhannusta ! :love:
Tietää ainakin tehneensä töitä tänään,kun on selkä ja hartiat kipeet :( no eikähän ne kohta verry,kun lähetään saunaan. :)

Vapaata maanantaihin asti,tiistaina hommiin.
Tein jo leikkele-juustokakun ja avokado-limekakun jääkaappiin. :p
Pesin uunin ja vähän siivoilin ja siinä lomassa hörpin 1/2 siiderin :LOL:
eli tänään pari juomaa ja pääsen rentoutumaan.:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hello!

Mua laiskituttaa,nukuttaa ja on kylmä. Pitäs siivotakin mut ei jaksa eikä huvita. Onneks kävin eilen kaupas,joka puolel parkkikset ihan piukassa. Kävin kyl pienes kaupas hakee mehuu,siel ei ollu mun lisäks muita kun kaks poikaa. Niin ja löysin sieltä kaks kotimaista leffaa hintaan 5.99 joten ostin nekin.Jos vaikka tulis juhannuksen aikaan katsottua kun en mä minnekkään mene.Paitsi huomenna töihin.
Ei kai oo pakko siivota,jos ei huvita. :)
 
Juhannusaatto on sade- ja ukkoskuurojen sävyttämä sekä viileä. Viikonlopuksi sadekuurot vähenevät ja sää lämpenee. Maan etelä- ja keskiosassa voidaan päästä paikoin 20 asteen yläpuolelle.

– Juhannusaattona perjantaina tulee laajalti voimakkaita sadekuuroja, joukossa on myös ukkosia. Sadekuurojen lomassa aurinko voi päästä välillä pilkahtamaan. Lämpötilat ovat enimmäkseen 10-16 asteessa, toteaa MTV Uutisten meteorologi Miina Manninen.

Sadekuurot heikkenevät iltaa kohden ja lauantain vastainen yö on poutainen lähes koko maassa. Lämpötilat ovat juhannusyönä 5-10 asteessa.

Lauantaina tulee edelleen paikoin voimakkaita sade- ja ukkoskuuroja maan etelä- ja keskiosassa, mutta ne ovat perjantaita paikallisempia. Välissä on myös aurinkoa.

– Sää lämpenee jo hieman ja etelän ja idän aurinkoisilla alueilla 20 astetta voi ylittyä. Muualla ollaan laajalti 15-18 asteessa.

Sunnuntaina syntyy yhä paikoin voimakkaita sade- ja ukkoskuuroja, mutta nyt maan etelä- ja keskiosassa päästään jo laajemmin 20 asteen lukemiin.

– Jos aurinko pääsee paistamaan idässä pitkään, voi lämpötila nousta siellä selvästi yli 20 asteen, toteaa Miina Manninen.

Katso juhannuksen paikkakuntakohtaiset ennusteet ja sadetutka MTV:n sääsivustolta.

Nih :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä