KiitosKiva mekko
Tää on joku mun isosiskon vanha, oli pikkusiskol jossain vaihees ja nyt viime kesänä löys tiensä mulle
KiitosKiva mekko
..mä meen teijen kans ihan kikkuroille täällä ...ja taidankin piiloutua punoittelemaan sujuvasti tämän pöwwön keskelle toviksi....No mutta sehän riippuu ihan miten tuon sanan lukee
juhannus simaa
juhan nussimaa
juhanussi maa
tuo vika on vähän outo kielelle
..olipa hyvä että löysi tiensä sulle, on tosi nätti ....ja mitähän kaikkia tarinoita toi mekko kertoiskaa jos siihen pystyisi ....Kiitos
Tää on joku mun isosiskon vanha, oli pikkusiskol jossain vaihees ja nyt viime kesänä löys tiensä mulle
Kierrätys kannattaa ainaKiitos
Ja tulis vielä kertomaan jos osaisi..olipa hyvä että löysi tiensä sulle, on tosi nätti ....ja mitähän kaikkia tarinoita toi mekko kertoiskaa jos siihen pystyisi ....
Ja tulis vielä kertomaan jos osaisi
Näinhän se on...mä luulen kyllä että mekoilla on kuitenkin suut supussa, ei sitä kaikkea pidä lörpötellä vaan salaisuuksille pitää olla sijaa ...vaikka kuinka paljastuksia kinuttaisiinkin ...
PäivääpäpäivääPäivää
Välttämättä en ees halua kaikkea tietääJa tulis vielä kertomaan jos osaisi
NiinpäVälttämättä en ees halua kaikkea tietää
Mut on tää mekko ollu Brondassa ja DTM:ssä ja ja ja....
ahaMulla on kuulkaa LOMA! Ihan koko loppupäivän ja huomisen ja lauantainkin! Vasta sunnuntaina duuniin.