Eih unna! Mä pidin niin peukkuja pystyssä sulle! On siellä varmaan joku käväissyt pyörähtämässä!
Halaus <3 Jospa se pieni breikki toisi plussan. Mä suosittelen noita gelejä en tiedä oliko se mun plussa kumman ansiota. Paljon tsemppiä. Ei kannata heittää kirvestä kaivoon, joskus elämä yllättää iloisesti silloin kun vähiten odottaa.Täytyy sanoa et kyl noi testit on ihan pask*#& aivan varmasti vaaleanpunasta näky testeissä kuva vaan ei sitä teille kotiruutuihin asti välittäny.. mutta niin ku ollaa monesti nähty ni eipä ole plussaa uskomista kunnes kunnon selkeä viiva pamahtaapi. Kp1 alko just! menkat oli 4 pvä myöhässä kivasti veny kierto.. plaah tuun hulluks. No jos ny sais pidettyä pikku breikin ja syksyllä taas tarmoa ja tikutusta niin maan perkuleesti. Ei enään osaa oikeesti ku nauraa mun kohdalle joku on keksiny ny jotain muuta. Tärppi onnea teille muille
Netissä on raskauslaskureista, jotka määrittelee raskauden hedelmöityksen mukaan. Laitetaan hedelmöittymisajankohdaksi sulle 30.5. niin sen perusteella sulla on tänään rv 4+5 ja LA 20.2.2016Pakko kysäistä että miten raskauden kesto lasketaan? Jos edelliset menkat alkoi 3.5.2015, kierto ollut pisimmillään 44, raskaustesti näytti plussaa 13.6, eli kaks viikkoa yhdynnästä. Ajattelin että tärpännyt siis 29-31 toukokuuta sillä neljä pv ennen plussatestiä näytti viel negaa.. Lasketaanko se muka aina menkoista?
Kännykällä se herjaa että kuva poistettu. Pitää koklaa tinypiciäWolt ei aukee taas tuo kuva ainakaan mulle :/ Toimis varmaan aijaan kautta?
Kännykällä se herjaa että kuva poistettu. Pitää koklaa tinypiciä
Toi on joku ebay kiina testi joo niin on aikaiset(mut tää onki kunnon himotestaaja). Meinasin kohta hakee apteekista kunnollisen viikonloppua vartenNo nyt näkyy. Näen mä jotain ihan vähän siinä mutta onestep kun on kyseessä niin oon aina aika skeptinen Mutta aikaiset päivät on vielä!