Miksi kaikki luulevat että mun tyttäret ovat mun siskokset ;D

vierailijarvaus
Tosin en tiedä onko siitä tullut jokin yleiskohteliaisuus, kun olen nyt kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä kullut kun jotain sanotaan nuoren näköiseksi, vaikka oikeastaan ei ole ollenkaan nuoren näköiset ihmiset olleet kyseessä. Joskus joku voi vaikuttaa nuoremmalta olemuksensa takia, voi vaikka olla epävarman oloinen tai tyyli voi olla jotenkin raakile. Luulen että minun kohdallani vaikuttaa eniten se mun tyyli olla, olen sellainen haahuilija ja kun olen lyhyt, voi vaikuttaa äkkiä katsottuna että olen joku lapsi joka toikkaroi.
Aivan. Jos haahuilee ympäriinsä pienenä, voidaan luulla nuoreksi.
 
..........
Mä en ole se joka ilkeili, vaikka se oli laittanut samanlailla pisteitä nimeksi.
Mutta ei toi tosiaankaan tarkoita että kukaan oikeasti luulisi ketään äidiksi, on sellasta small talkia ja ihan yleinen lausahdus jossain ulkomailla. "Oh, I thought you were sisters". Sellasta velmuilua.

Miettikää nyt itsekin, jos te esim kaupassa näette omasta mielestänne siskokset, niin menisittekö te sanomaan niille "näytätte ihan siskoilta"- en itse ainakaan mene avautumaan kellekään, miksi ketkäkin keskenään kuvittelen.
 
hmmm.
Milanna älä nyt suutu. Jokus pistit toisessa ketjussa susta jonkun meikkikuvan jossa naama on ihan lähikuvassa ja säikähdin ihan, kuva näytti noidalta: vaalee naama ja mustat hiukset ja piirteet oudot. Kivana sua oon aina pitänyt juttujen perusteella ja vähän hupsuna. Nyt kun katson tota kuvaa tässä ketjussa. Sinähän ootkin sittenkin nättinaamainen! Nyt tekis mieli nähdä uus kuva naamasta lähempääkin.
 
Mä en ole se joka ilkeili, vaikka se oli laittanut samanlailla pisteitä nimeksi.
Mutta ei toi tosiaankaan tarkoita että kukaan oikeasti luulisi ketään äidiksi, on sellasta small talkia ja ihan yleinen lausahdus jossain ulkomailla. "Oh, I thought you were sisters". Sellasta velmuilua.

Miettikää nyt itsekin, jos te esim kaupassa näette omasta mielestänne siskokset, niin menisittekö te sanomaan niille "näytätte ihan siskoilta"- en itse ainakaan mene avautumaan kellekään, miksi ketkäkin keskenään kuvittelen.
:ROFLMAO: No joo sit onkin ihmeellistä jos joku tulee noin kaupassa sanomaan. Ehkä osa ihmisistä sanoo tuommoisia ihan huvikseen, voi olla. Mutta lapset ei keskenään osaa puhua tuommoisia "kohteliaisuuksia". Eipä sillä mitään merkitystä elämään ole, minkä ikäiseltä kukakin näyttää. Eikä se aina ole positiivista jos sanotaan nuoren näköiseksi, voihan olla että näyttää vaan vaikkapa epävarmalta jolloin kaukaa katsottuna on kuin yläasteen oppilas.:confused:
 
hhhh
Muakin luullaan mun poikien siskoksi tai hoitajaksi. Kaiken ikäiset on luullu, pienet lapsetkin. Ja mun miestä on muutaman kerran luultu mun isäksi. Usein lasten kanssa liikkuessamme luultu niin että se meidän kaikkien isä. Ja se on mua vain 7 vuotta vanhempi ja ihan tavallisessa iässä tullut isäksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote

Yhteistyössä