The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli, hengitysvaikeusia, kylkikipuja, nivelkivut palasivat, jatkuva puuskutus ja yleinen heikotus
Voimia, voimia sulle niin kovasti sekä uskoa siihen, että edessä on paljon parempia päiviä *halaa isosti rutistaen*


...tässä saa omat maalliset kotkotukset isoa ravistelua, mittasuhteet tulee kohdillensa...itseasiassa...mulle tuli kyllä niin paha mieli sun puolesta, Majuri, että...se pukkaa nyt nessuhetkeä, anteeksi. Mutta todellakin olen hengessä mukana lähettämässä voimia ja myötätuulta!!
 
Se pöpö on tunnistettu ja se oon minä itte, eli mun elimistön puolustusmekanismi on hyökänny mun elimistön kimppuun ja ylläpitää tulehdustilaa mm. keuhkoissa
No voihan vittu ihan suoraan sanottuna.

Mä tossa tilanteessa vetäisin niin pitkän ja rankan ryyppykuurin, et elimistön puolustusjärjestelmälle tulis muuta tekemistä. Mut älä sinä ny sitä kumminkaan kokeile.

Öitä ja onnenpotku huomiselle.
 
...mutta veden äärellä rentoutuu kyllä niin kokonaisvaltaisesti, se hyvänolontunne minkä sieltä saakaan ja missä saa vain viipyillä :)...aika pysähtyy ja on vain se oleminen siinä...varpaat lämpimässä hiekassa, pieni tuulenvire iholla, hymy lapsia katsellessa...ja se vesi iholla...

Eikä illalla tarvitse houkutella ollenkaan unta, kun se vain saapuu tassutellen ja kaappaa syliinsä mukanaan <3

...jotta lämpene keli, lämpene :)
 
vierailijasetä
...mutta veden äärellä rentoutuu kyllä niin kokonaisvaltaisesti, se hyvänolontunne minkä sieltä saakaan ja missä saa vain viipyillä :)...aika pysähtyy ja on vain se oleminen siinä...varpaat lämpimässä hiekassa, pieni tuulenvire iholla, hymy lapsia katsellessa...ja se vesi iholla...
Eikä illalla tarvitse houkutella ollenkaan unta, kun se vain saapuu tassutellen ja kaappaa syliinsä mukanaan <3
...jotta lämpene keli, lämpene :)
Viileetä luppailee

Meteorologilta lohduton vastaus hellekysymykseen
 
Huomenta.
Kannattaa räpätä herätyskello kii ja todeta et mää hetken makaan ja sit nousen. Onneks on tullu toi joku mikälie alitajunnassa oleva kello, niin ehdin cielä hörppää kahvin ennen lähtöä :)

Muksaa päivää ja pitäkää hyvät tonnibileet jos/kun en ehdi bileisiin mukaan :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä