Actung jos ei mahtung nii revetköönPakko mahtua kun on vihitty!
Actung jos ei mahtung nii revetköönPakko mahtua kun on vihitty!
No jo ny on perkeleellinen pöpö iskenyt.Tuli, hengitysvaikeusia, kylkikipuja, nivelkivut palasivat, jatkuva puuskutus ja yleinen heikotus
Pakko mahtua kun on vihitty!
Voimia, voimia sulle niin kovasti sekä uskoa siihen, että edessä on paljon parempia päiviä *halaa isosti rutistaen*Tuli, hengitysvaikeusia, kylkikipuja, nivelkivut palasivat, jatkuva puuskutus ja yleinen heikotus
Se pöpö on tunnistettu ja se oon minä itte, eli mun elimistön puolustusmekanismi on hyökänny mun elimistön kimppuun ja ylläpitää tulehdustilaa mm. keuhkoissaNo jo ny on perkeleellinen pöpö iskenyt.
Toivotaan ny, että tohtori ois keksiny kunnon pöpöntappotropit.
Se pöpö on tunnistettu ja se oon minä itte, eli mun elimistön puolustusmekanismi on hyökänny mun elimistön kimppuun ja ylläpitää tulehdustilaa mm. keuhkoissa
Juu mulla on kirkkain sädekehä ikinä! Ei kannata katsoa muhun päin ettei sokaistu..Luulin että vielä tähän aikaan paistaa aurinko mutta se olikin sun sädekehä.
Kuulostaa vittumaiselta elimistöltäSe pöpö on tunnistettu ja se oon minä itte, eli mun elimistön puolustusmekanismi on hyökänny mun elimistön kimppuun ja ylläpitää tulehdustilaa mm. keuhkoissa
kestääkö ees hitsuulasin läpi kahtoa sun säkenöivää kauneutta?Juu mulla on kirkkain sädekehä ikinä! Ei kannata katsoa muhun päin ettei sokaistu..
...eikä se tietenkään ole kameran salama tai mitään. Vaan sädekehä.
ÖitäMä meen ny nukkuu, joten öit
Hyvää yötäMä meen ny nukkuu, joten öit
No voihan vittu ihan suoraan sanottuna.Se pöpö on tunnistettu ja se oon minä itte, eli mun elimistön puolustusmekanismi on hyökänny mun elimistön kimppuun ja ylläpitää tulehdustilaa mm. keuhkoissa
Oliko tuollaistaMun oli muuten tänään ihan pakko käydä uimarannalla kattelemassa tilannetta ...olihan se karua maisemaa kun ei ristin sielua missään - viime vuonna oli jo melkoista ryysistä ja vesi- ilottelua menossa..
Mie en malta odottaa....
- no hupsista keikkaa....no ei ollut, ei, tuohon verrattuna vissiin aika "tapahtumaköyhää" ja draamatonta mutta muutoin niin ihanaa, kun lapset riekkuivat vedessä ja ihmiset olivat kesätunnelmissaan rentoinaOliko tuollaista
Viileetä luppailee...mutta veden äärellä rentoutuu kyllä niin kokonaisvaltaisesti, se hyvänolontunne minkä sieltä saakaan ja missä saa vain viipyillä ...aika pysähtyy ja on vain se oleminen siinä...varpaat lämpimässä hiekassa, pieni tuulenvire iholla, hymy lapsia katsellessa...ja se vesi iholla...
Eikä illalla tarvitse houkutella ollenkaan unta, kun se vain saapuu tassutellen ja kaappaa syliinsä mukanaan <3
...jotta lämpene keli, lämpene
Kuulusteltavan silmiin suunnattu valo saattaa toisinaan aiheuttaa ns. halo-ilmiön kuulustelijan pään ympärille.Juu mulla on kirkkain sädekehä ikinä! Ei kannata katsoa muhun päin ettei sokaistu..
...eikä se tietenkään ole kameran salama tai mitään. Vaan sädekehä.
Ei, kyllä siinä täytyy olla jotain sellaista välissä, joka pysäyttää ionisoivan säteilyn. I'm radioactive, bitch.kestääkö ees hitsuulasin läpi kahtoa sun säkenöivää kauneutta?