Kuin myös päätäseinään.Hali ja pusu hymiöt pitäisi kyllä saada takaisin
Kuin myös päätäseinään.Hali ja pusu hymiöt pitäisi kyllä saada takaisin
TottaKuin myös päätäseinään.
erto ssty kertotsty Näppäimistöni tulkinta lauseesta ”Ihan samaa ajattelin”. (Välilyönti, enter ja eikupainike aiheuttavat myös sekalaisen merkin, joten ei saa riviä vaihdettua tai virheellistä merkkiä edes poistettua)
nooh, ei se puukon kyhääminen sepän tekemästä terästä mitään rakettitiedettä oleJestas sentään, sullahan on siellä kyvyt ja taidot ! Puukon tekeminen ei ihan joka jannulta saati plikalta sujukaan...ja eri toistahan se on sitten sitä omatekoista käytellä
Olepas siellä isosti ylpeä omista taidoistas !
Mutta omatekemä on kuitenkin omatekemä. Joten äläs nyt yhtään siellä väheksy osaamisiasnooh, ei se puukon kyhääminen sepän tekemästä terästä mitään rakettitiedettä ole
tuskin koskaan pääsen sepän tasolle
Kukaan ei oo seppä syntyessään!nooh, ei se puukon kyhääminen sepän tekemästä terästä mitään rakettitiedettä ole
tuskin koskaan pääsen sepän tasolle
Il ja taa....onko tuossa havaittavissa jotain alkukantaista ugrilaisböömiläistä murretaustaa...vai ihanko rupes kesättämään urakalla ja pitäis ostaan enemmän vokaaleja
Vai iskikö näppikselle harmooniset hormoonimyrskyt?!
Vai....yliannostuksesta palstalla olemisesta ei nyt ainakaan voi olla kyse, niin silloin herää epäilykset siitä, että sitä ollaan tehty harha- askeleita vallan muille sivustoille....ruotuun siellä ja sassiin!!
- iltaa AaKoo!
Mun vanha kaveri on. Sukunimi.Kukaan ei oo seppä syntyessään!
Mun vanha kaveri on. Sukunimi.
Samoin toinen kaveri on aina varma, ihan taatusti.
No johan heittäytyy hankalaksi, ettei vaan ole joku kengurumainen hyppykuppaöttiäisvirustuksellisuus päässyt luikahtamaan jostakin laittaakseen näppiksen aivan siansaksavirityksille.Il ja taa.
Täs on joku hormonimyrsky vissiin. Koneen kun buuttaa, nin toimii siihen asti, että ketjun sivu vaihtuu kesken kirjoittamisen. Sillä hetkellä näppis muuttuu satunnaiskirjaingeneraattoriksi. Tekstinkäsittelyssä toimii normaalisti.
Enkä muista ihan hetkeen vierailleeni ugrilaisböömiläisillä harha- arveluttavissivustoillakaan.
Unikuvia TiiBiille *puspus*Väsyttää. Kauniita unia siis kaikille! Kera halien ja pusujen ilman hymiöitä.
En toki. Mä vaan tiedän kaikesta kaiken ja oon aina oikeassa, mut se on eri asia.ettet vaan viittaa ittees?
luulin että se olis sama mutta näemmä erehdyinEn toki. Mä vaan tiedän kaikesta kaiken ja oon aina oikeassa, mut se on eri asia.
*halaus*...kyllä se sieltä ulos tulee, elä huoli. Koettelee toki nyt isosti mutta kohta sut palkitaansupistelee vähän. Mutta ei tästä taaskaan mitään kehkeydy.
..mitäs oot mennyt lörpöttelemään ohi suus noista sun vempaimista ja vekottimistas, jotenkin tullut ihan amatöörimäinen kömötys, menköön miehes piikkiin kun oot tietenni miehen kotiinpalaamisen hurmioissas siellä, mutta koeta jatkossa olla vähän varovaisempi *halaa*....Kauheesti mua syytellään täällä kaikesta . Oon ihan viaton!