Meen laittaa varpaat vaakasuoraan Huomenna onkin pitkä päivä, ei taida tänne ehtiä
!!!Meen laittaa varpaat vaakasuoraan Huomenna onkin pitkä päivä, ei taida tänne ehtiä
Kauniita unikuvia ja jaksamista huomiselle päivälle . Keskiviikkona otat sitten takaisin mahdollisen palstattomuuden korkojen keraMeen laittaa varpaat vaakasuoraan Huomenna onkin pitkä päivä, ei taida tänne ehtiä
Jos saat tolkkua, lontoon murrettaMitä noi aktiivisuuspisteet oikeen on ??
Hmmm... Taitaa taktikoida ja valmistautuu kymppitonnin korkkaukseen@HopeaToffee aikoo kylmän viileesti jättää ysitonnin korkkaamatta?
Ai tollasii...jonninjoutavia.Jos saat tolkkua, lontoon murretta
Ohjeita | Kaksplus keskustelu
Pisteet
Voit saada palkintoja aktiivisuudestasi. Tämä sivu näyttää listauksen eri aktiivisuuspalkinnoista.
iltaa
oon askarrellupaskarrellu enkä oo muka joutanu palstaileen
Paheksuniltaa
Mitäs oot paskarrellut?iltaa
Paheksun
Kerro heti mitä oot askarrellut
Älä välitä. Niin miunkin taidoissa .ommella näppäsin nahkasta tupen hiljattain tekemälleni puukolle
havaitsin, että ompelutaidoissani on vielä hiomista
Älä välitä. Niin miunkin taidoissa .
Vaan oothan sie näppärä ollut. Oma tekemä on aina oma tekemä .
Jestas sentään, sullahan on siellä kyvyt ja taidot ! Puukon tekeminen ei ihan joka jannulta saati plikalta sujukaan...ja eri toistahan se on sitten sitä omatekoista käytelläommella näppäsin nahkasta tupen hiljattain tekemälleni puukolle
havaitsin, että ompelutaidoissani on vielä hiomista
Kun itse tekee saa sellaisen kun sattuu tulemaanniimpä, ite kun tekee niin saa mitä ansaitsee
erto ssty kertotsty Näppäimistöni tulkinta lauseesta ”Ihan samaa ajattelin”. (Välilyönti, enter ja eikupainike aiheuttavat myös sekalaisen merkin, joten ei saa riviä vaihdettua tai virheellistä merkkiä edes poistettua)