Jep, tosi sexyä...Pusuhuulet tytöillä
Jep, tosi sexyä...Pusuhuulet tytöillä
Rauhoitut ja hengittelet syvään siellä niin ihan varmasti kohta unihiekat tavoittaa sut ...
Tyyni ja rauhallinen olo ku tyhjensi mielen. Vieläku nukkumasa tulis olis kiva.
Ei pidä paikkaa....tiedän tapauksen jonka huusholli ollu kolme viikkoa samas kuosissa ja silti saanut että ei tuo nyt niin pidä paikkaansa.
Poikkeus vahvistaa säännönEi pidä paikkaa....tiedän tapauksen jonka huusholli ollu kolme viikkoa samas kuosissa ja silti saanut että ei tuo nyt niin pidä paikkaansa.
Mä otin tota melatoniinia ko äiree anto mulle viime viikolla mukaan, josko se jelppais.Rauhoitut ja hengittelet syvään siellä niin ihan varmasti kohta unihiekat tavoittaa sut ...
Toivotaan melatoniinin tehoavan ja saattelevan sut kauniisiin unikuviin *pushalit*Mä otin tota melatoniinia ko äiree anto mulle viime viikolla mukaan, josko se jelppais.
On menny toi unirytmi iha hukkaan taas ja unet jääny tosi vähille. Tiukka viikko kuitenkin tulossa, ko ma-ti tehään 32h aikana se 24h töitä, nii pitäs ehkä kerätä jotai voimia.
Nyt laitan koneen kiinni ja keskityn tohon töllöttimeen hetkeks ja sit sänkyyn tai sit nukun täs sohvalla niinku viime yönäki
Öitä mussut :kiss:
niinpä..
ei lisättävää
Kauniita unia *pushalit*Minäkin meen nukkuu. öit
Äkkiseltään lukee väärinLähden paitaostoksille.
Joo. Pää toimii olettaman mukaan. Ninpä sllaitsakin tktsia pytsyy lkemaan mis no vänän vihreitä.Äkkiseltään lukee väärin
TottaJoo. Pää toimii olettaman mukaan. Ninpä sllaitsakin tktsia pytsyy lkemaan mis no vänän vihreitä.