The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miesten ymmärtäminenhän on hirveen helppoo. Ei tartte spekuloida, että mitähän se mahtoi tarkoittaa. Muistaa vaan mitä se sanoi. Eikä tartte kysellä, että mitä se ajattelee. Vastaus on kumminki ruoka, uni, seksi, ehkä duuni ja pallokerhon sijoitus sarjataulukossa.
Vastalause!

Riippuu niin miehestä. Tällä otannalla, joka mullakin on, niin välillä niiden juttuja saa ihmetellä ja spekuloida enemmän, kuin naisten vastaavia.
 
Ei kyllä huuliin laiteta ainakaan missään kauneusoperaatioissa, sairauksista en tiiä :D. Se on kollageenia tms täyteainetta, jota huuliin laitetaan. Botoxilla silotetaan rypyt vaikka otsasta tai suupielistä, ei se huulia pulleuta.
..ja tota pistämistä ja sen hanskastalähtemisenvaaraa mä en sitten tajua ollenkaan *niiskaisee*

Että miksi ihmeessä pitäis olla ilmeetön?! Ja eikös tossa voi olla, kun sen botoxin kanssa oikein ryhtyy läträämään, joku halvauksen vaarakin...no, olipa tai ei, niin kyllä ne ilmerypyt vaan kuuluu ihmiseen :).

Mä ite oon ihan hassuna toisten silmäkulmissa oleviin naururyppyihin :). Ne on niin ihanat ja sexyt :love:
 
Ei se ollu se juttu.
Oli tossa käymisessä paljon muutakin sellasia elementtejä, että ei tosiaan tajuu, mut jaksa niitä tähän raapustella. Kesä ja kärpäset nii... :D Toi ihminen on yks oikku itsessään, sillä ei kyllä vaikuta kesät eikä talvet siihen menoon mitenkään :D Senkin takia mua hämmästyttää kummastuttaa, kun ei oo tosiaan yhtään sen tyylinen ihminen.

Noo, tuo tosiaan lähti taas töihin, niin ei nyt ihan hetkees näkyillä kuitenkaan. Siis kyllähän ystävät on sellasia rakkaita ja läheisiä ja normisti niiden kaa pystyy halaileen ja oleen vierekkäin ihan tosta vaan, eikä se tarkoita mitään, mut sit jossei yhtäkkiä kykenekään siihen, eikä johdu kestään toisesta osapuolesta, ku ne jutut kerrotaan aina ekana kuka/ketkä nyt tällä kertaa ollu, niin se hämmentää.

Mut joo, mä en vaivaa tällä päätäni enää enempiä, eiköhän ne asiat siitä selkiinny jossain vaiheessa :)
Jees - annat tämän päiväisen olla vain yhtenä kohtaamisena muiden joukossa :). Mielenkiintoisena sellaisena, ja annat ajan kulua :)
 
..ja tota pistämistä ja sen hanskastalähtemisenvaaraa mä en sitten tajua ollenkaan *niiskaisee*

Että miksi ihmeessä pitäis olla ilmeetön?! Ja eikös tossa voi olla, kun sen botoxin kanssa oikein ryhtyy läträämään, joku halvauksen vaarakin...no, olipa tai ei, niin kyllä ne ilmerypyt vaan kuuluu ihmiseen :).

Mä ite oon ihan hassuna toisten silmäkulmissa oleviin naururyppyihin :). Ne on niin ihanat ja sexyt :love:
Niinpä, samaa oon ihmetellyt, ja kun noi botox-kollageeninaamat näyttää kaikki ihan samalta muutenkin. Se oma persoonallisuus katoaa ja tilalle tulee ilmeetön ankkaturpa.
 
Niinpä, samaa oon ihmetellyt, ja kun noi botox-kollageeninaamat näyttää kaikki ihan samalta muutenkin. Se oma persoonallisuus katoaa ja tilalle tulee ilmeetön ankkaturpa.
Totta, ja pahimmissa tapauksissa, kun alvariinsa ollaan käyty ravaamassa ja jonnin joutavuuksiin pyytämässä piikkiä, tuleekin se hupsistakeikkaa- pistos, jolloin tapahtuukin hirveitä...

Mutta toihan on se surullisen kuuluisa ääripäämuoto tästä vallitsevasta ulkonäkökeskeisestä kulttuurista. Että kun kaikkien vain pitäis mukamas olla niin jumalaisia ja iättömiä sukupuolesta riippumatta, toki kovempaa se naisilla on.

Kaupallisuuden luoma ulkonäkökeiskeisyys on ilmiönä niin sairas mutta myös sellainen, mikä ei varmasti koskaan minnekään häviä, vaikka kuinka pitäisi palopuheita sen luonnollisuuden puolesta ja että jokainen on oman elämänsä supermalli. Ja toi jos mikä surettaa, koska riskit todellakin ovat ulkonäön menettämistä suuremmat - pahimmassa tapauksessa siinä menee henki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä