Oliko klopilla vinkeet ilmeet vai ?Voisko joku antaa mulle sellaisen, näin tulkitset ihmisen eleitä kirjan? Kiitos
Oliko klopilla vinkeet ilmeet vai ?Voisko joku antaa mulle sellaisen, näin tulkitset ihmisen eleitä kirjan? Kiitos
Laihduttaminen ja sitä että kelpaako miehelle sellaisena kun on....ja sitten kiitos kalliit kukkutimuruset - priiffaatte lyhyesti ja ytimekkäästi kiinni siihen, mitä täällä on horistu - jookosta kookosta ?
Eiii - ei saa olla kuikkusena (meijen tirpana sanoi noin parivuotiaana)...ottas *lähettää ison lentomuiskun SMACK*...nuin
jaaEiii - ei saa olla kuikkusena (meijen tirpana sanoi noin parivuotiaana)...ottas *lähettää ison lentomuiskun SMACK*...nuin
Auts, kiirastulessako täällä on kärvistelty sunnuntain kunniaksi kun on tuommoset aiheet ...Laihduttaminen ja sitä että kelpaako miehelle sellaisena kun on.
Juu *pusit ja halit vielä*
Ensin oli puhe tisseistä.Auts, kiirastulessako täällä on kärvistelty sunnuntain kunniaksi kun on tuommoset aiheet ...
- miten tää nyt ei yllättänyt yhtään...Ensin oli puhe tisseistä.
Ei ollu vinkeet, se ei ollu ihan sellanen ku normisti tai siis niinku niin.Oliko klopilla vinkeet ilmeet vai ?
...öööö...selevää ...no eii ..Ei ollu vinkeet, se ei ollu ihan sellanen ku normisti tai siis niinku niin.
Ulkonäöistä...ja sitten kiitos kalliit kukkutimuruset - priiffaatte lyhyesti ja ytimekkäästi kiinni siihen, mitä täällä on horistu - jookosta kookosta ?
Mä en tiennyt että Tauskilla on muitakin biisejä kuin "Minä Schwein"Makuja on monia
No, tuohon meillä kaikilla ei oo kauheesti mitään sanomista...koska me ollaan niin absolutely f**king marvellous and fabulousUlkonäöistä
Katsoitko juutuubistaMä en tiennyt että Tauskilla on muitakin biisejä kuin "Minä Schwein"
Hyvin voinut.mites buubiksen pylly?
No, tuohon meillä kaikilla ei oo kauheesti mitään sanomista...koska me ollaan niin absolutely f**king marvellous and fabulous
No ääääää Ku ei millää tahtois tähä nyt avautua, ja saada lisää samanlaisia analyyseja ku sain jo muualta, koska mä en halua kuulla sitä Mutta sanotaanko nytte vaikka näin, että se ei käyttäytyny siihen tapaan kuin tosiaan normaalisti, sit sillä oli ihme tarve "kehuskella" tietyillä jutuilla tai siis puhua niistä, sit ko oltii tos pihal ko se oli lähössä ja jotain juteltiin siinä, niin irvistin silleen mulle ominaiseen tapaani kieltä näyttäen, niin se meniki ihan vaikeeksi ja alko puhua miten se tarvii uudet kengät...öööö...selevää ...no eii ..
Olikos sitten jutut epäsynkassa ilmeitten kanssa vai miten nyt rupes kasvomaailma kiinnostamaan ?