Öitä kattinen!
Mä hipsin nukkumaan, joten - hyvää yötä
Öitä kattinen!
Mä hipsin nukkumaan, joten - hyvää yötä
Kyllä sun on nyt vaan uhrauduttava. Voimahali.Vettä sataa, joten kukkaretki saa jäädä. Olen niin kuin pakotettu lähtemään alemyyntejä penkomaan.
Kiits, sitä tarvitaan. Lastenvaate- ja alusosaston jälkeen (helppoja ostoksia, saan oikean flown päälle) kaasutan naistenvaatteisiin ja siitä etenen astioihin ja liinavaatteisiin. Kierrosaika tulee olemaan noin kolme tunnin paikkeilla. Bonuskierroksena kengät ja kosmetiikka.Kyllä sun on nyt vaan uhrauduttava. Voimahali.
*rispekt*Kiits, sitä tarvitaan. Lastenvaate- ja alusosaston jälkeen (helppoja ostoksia, saan oikean flown päälle) kaasutan naistenvaatteisiin ja siitä etenen astioihin ja liinavaatteisiin. Kierrosaika tulee olemaan noin kolme tunnin paikkeilla. Bonuskierroksena kengät ja kosmetiikka.
Vaan auta armias nukkuvatko jos sulla ois aikaa pötköttääHuomenta.
Eipä tää sit kerennykää poikkee.
Meillä nukkuu molemmat lapset vieläkin, tietty just nyt ku mun oli pakko nousta ajoissa et kerkeen väsäämään sen kakun valmiiks ennenkuin se haetaan. Karman laki
Ei tosiaan nukuVaan auta armias nukkuvatko jos sulla ois aikaa pötköttää
Voitko kertoa tuon saman noille lapsille...Poistun, olkaa nätisti.
Auuu *sympatiahymiö*Ei tosiaan nuku
kyllähän nuo tuolta heräs melkei heti ko olin tuon viestin kirjoittanu, mut nousivat väärällä jalalla ylös sängystä. Ai että tästä tulee vielä iiiiiihana päivä. NOT!
Ainahan me...Poistun, olkaa nätisti.
Kiitti :kiss:Auuu *sympatiahymiö*
Osta siltä joka just valitti tuossa että kakkujen tilaaja perui!Kiitti :kiss:
Voihan kakku. pitäisköhän tästä oikeesti alkaa sitä tekee, ettei tuu kiire. Puol 12 suunnilleen se tullaan hakee..
Meiän syreenit on jotenkin jälkeenjääneitä, nyt vasta pikkusen nupulla kun muiden syreenit kukkii täysilläHuomenta! Ei oo ihanampaa hajua ku syreenit sateisena aamuna
Luin että aamurakkausAamukakkaus suoritettu
Lukihäiriötäkö kenties?Luin että aamurakkaus