• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen oppinut huonoja tapoja minäkin tässä parisuhteessa. En jaksa koko ajan siistiä muiden jälkiä. Vessapaperia voi jättää palan hylsyyn (ei ole tyhjä ja ei tarvitse viedä roskiin). Maitoa voi jättää lusikallisen purkin pohjalle (ei ole tyhjä, ei tarvitse huuhdella). Pyykki pestään, jos se tuodaan pyykkikoriin. Pieni äänetön protesti.
Tämä. Misterin vakio. Ei, se yks hylsyyn liimaantunut kämänen siipale ei riitä mulle. Jos oltais aviossa ni tuosta vois tulla eron peruste :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hänen pieni kuninkaallinen korkeutensa on suorittanut aamurutiinit ja nyt voi Legojen rakentelu jatkua. Seuraava palaverin paikka on lounas, kun ruokapöytä pitäisi raivata Legoista. Huomaan olevani äärettömän joustamaton, me vanhukset voidaan syödä kyykyssä/risti-istunnassa keittiön lattialla.

..nääh...teijen prinsessa vaan ajattelee teidän parasta ja pitää huolta siitä, että lihaskunto ja nivelten liikkuvuus toimivat jatkossakin :rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
..ei mutta se on mun mentävä säteilemään tonne pihamaalle ja tuntemaan nurmikkoa paljaitten jalkojen alla - iiihanaaa <3!! - ja touhuilemaan eli poistun taakse mutta eiköhän me näkyillä vielä :)

Oi, nauttikaa aivan mahtavasta päivästä ihanat ihmiset :) *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Kais
Tämä. Misterin vakio. Ei, se yks hylsyyn liimaantunut kämänen siipale ei riitä mulle. Jos oltais aviossa ni tuosta vois tulla eron peruste :mad:
Meillä kun ukkokulta on ikänsä elänyt naisvaltaisessa taloudessa, pari viime vuotta ainoana kolmejalkaisten heimon edustajana, on aina vessassa ylimääräisiä paperirullia ja pöntön rengas laskettuna (y)
 
Hyvä ku naapuri voi välillä vilkasta,että kaikki on ok.Hyvä se on ekaluokkalaisen opetella yksin olemista kotona :)
Mukavia treenejä.
Löysin kyl niin mahtavan kämpän syksyllä ku muutin, lapsiperheitä tosi paljon tossa ja just seinänaapurilla on sit kans tuleva ekaluokkalainen. Vuoroin vieraissa, mä sit vastaavasti joskus toisten vilkasen hänen lapsiaan. Eilenki tosiaan mein lapset leikki keskenään pihalla ja me sitte istuskeltii siinä pihalla :)
 
Löysin kyl niin mahtavan kämpän syksyllä ku muutin, lapsiperheitä tosi paljon tossa ja just seinänaapurilla on sit kans tuleva ekaluokkalainen. Vuoroin vieraissa, mä sit vastaavasti joskus toisten vilkasen hänen lapsiaan. Eilenki tosiaan mein lapset leikki keskenään pihalla ja me sitte istuskeltii siinä pihalla :)
Hieno juttu, on aina plussaa tuolainen naapuri. :)
 
Mie oon kai jo vanha,ku en jaksa koko yötä valvoo. :( tai no mä kyllä myös rakastan nukkumista.:love: Viimestään klo 1 oon nykyään nukkumassa.
Aiemmin tuli miehen kanssa valvottua monesti aamuyöhän asti,vaan eipä ennää, enemmän sänky houkuttelee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä