• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paheksuttavaa kyllä.
Olen oppinut huonoja tapoja minäkin tässä parisuhteessa. En jaksa koko ajan siistiä muiden jälkiä. Vessapaperia voi jättää palan hylsyyn (ei ole tyhjä ja ei tarvitse viedä roskiin). Maitoa voi jättää lusikallisen purkin pohjalle (ei ole tyhjä, ei tarvitse huuhdella). Pyykki pestään, jos se tuodaan pyykkikoriin. Pieni äänetön protesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Aamupala juotu ja teet hörpätty terassilla, väsymyskin hellitänyt.:)
Isäntä on touhunnut keittiössä,pesi astiat,mä vaan huuhtelin ja nyt kuorii pottuja kermaperunoita varten.:) :love:
Mie teen vaan naudanjauhelihapihvit ja vähän salaattia lisää. :p
 
Eka koneellinen pyykkiä pyöritetty, astianpesukone päällä. Imuri kaihoisasti kutsuu jo. Täytyykö tässä jo ryhdistäytyä?
..mulla kans menee koneelline pyykkiä päristen - kukahan mahtaa silittää?! - ja tässä just huomasin, että ipanat ovat ulkoistaneen itsensä omatoimisina ja siis saaneet päivävaatteetkin päällensä, toisin kuin eräät :whistle:...mä sujuvasti vaellan täällä pienessä paitulissa nimettömiä esitellen ja villasukat muhevassa mytyssä nilkoissa ja - katos vaan - ulko-ovikin on viimeisen lähtijän tiimoilta sepposellaan, jotta....kröhöm...pitäskö tässä jotain:rolleyes::D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Me tultii pikkujäbän treeneihin ja toi tuleva ekaluokkalaine halus jäädä kotii. Käääääääk. Naapuri kyl lupas vilasta jossain kohden et on sii pihal eikä oo lähteny mihinkään. Mut pakko alkaa luottaa ja jättää kotii ko koht joutuu sit kuitenki olee yksi.
 
Me tultii pikkujäbän treeneihin ja toi tuleva ekaluokkalaine halus jäädä kotii. Käääääääk. Naapuri kyl lupas vilasta jossain kohden et on sii pihal eikä oo lähteny mihinkään. Mut pakko alkaa luottaa ja jättää kotii ko koht joutuu sit kuitenki olee yksi.
Ison koululaisen meininkiä havaittavissa siis - hyvin siellä pärjäätään :)! Mutta ainahan se vain on tollaisissa etapeissa, että sen äidin rinnuksessa se vain muljahtelee, lämpimän huolestuneesti, rakkaudella :) *halaa rohkaisevasti*

Ei muuta kuin mukavia treenejä teille kummallekin :)
 
Hänen pieni kuninkaallinen korkeutensa on suorittanut aamurutiinit ja nyt voi Legojen rakentelu jatkua. Seuraava palaverin paikka on lounas, kun ruokapöytä pitäisi raivata Legoista. Huomaan olevani äärettömän joustamaton, me vanhukset voidaan syödä kyykyssä/risti-istunnassa keittiön lattialla.
 
Me tultii pikkujäbän treeneihin ja toi tuleva ekaluokkalaine halus jäädä kotii. Käääääääk. Naapuri kyl lupas vilasta jossain kohden et on sii pihal eikä oo lähteny mihinkään. Mut pakko alkaa luottaa ja jättää kotii ko koht joutuu sit kuitenki olee yksi.
Hyvä ku naapuri voi välillä vilkasta,että kaikki on ok.Hyvä se on ekaluokkalaisen opetella yksin olemista kotona :)
Mukavia treenejä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä