Ei toki.Joko porukka hyytyy
Duuniasiallahan hän nytkin oli. Tällä kellonlyömällä ketjuilevat palstalaiset ovat Zombiuden erikoisasiantuntijoita.Sä ootkin mythis töissä
Ja työ-öitä jäljellä
ja peekele, mul on nää huono boxerit. tarvii varmaan vähän jutella varareksin kaa,Ei auta, se on jo tasan bugittanu sun kämpän. Joskus epäilen et sillon joku yksityinen valvontasatelliitti, niin tarkkaa matskua tulee
Aivan varmastiDuuniasiallahan hän nytkin oli. Tällä kellonlyömällä ketjuilevat palstalaiset ovat Zombiuden erikoisasiantuntijoita.
Sulla on oma patukkas ja mulla oma suklainensekotan tän mun avatarin jotenkin famin avatariin. pitäsköhän käydä silmälekuris.
kaikkihan on hyvin kun jokainen pitää huolen omasta patukastaan.Sulla on oma patukkas ja mulla oma suklainen
Äläpä mene sekotteleen
muoks.
Ja nää sivut nyt pomppii välillä miten sattuu.
Näinhän se on eikä sekoita monien kanssa patukoitaan.kaikkihan on hyvin kun jokainen pitää huolen omasta patukastaan.
Kyl tuo mukana tuntuu roikkuvan.kaikkihan on hyvin kun jokainen pitää huolen omasta patukastaan.
Joo ei sovi ahneeksi ruveta. Autuas antaa vähästäänkin.Näinhän se on eikä sekoita monien kanssa patukoitaan.
Jakaa joskus voi jonkun kanssa
Mutta parempi kai niinKyl tuo mukana tuntuu roikkuvan.
Ja yhdelle kerrallaan.Joo ei sovi ahneeksi ruveta. Autuas antaa vähästäänkin.
Joo pilkkomalla menis liian pieneksi.Ja yhdelle kerrallaan.
Vois ainakin satuttaa.Joo pilkkomalla menis liian pieneksi.