The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tuo on kissojen kaa niin vaikeata. koirat varmaan näännyttäisivät itsensä nälkään jos joku heittää palloa.
Täällä tuo nuorin ääliö tekis kyllä saman oman lempilelunsa kanssa, jos vaan olisi olemassa joku joka jaksais heitellä sitä niin pitkään :ROFLMAO:

SItten toi lopulta jää leikkimään sillä yksinänsä, ja se päätyy joko
A) vesikuppiin B) lipaston alle tai C) pesukoneen alle

Ja sitten mä ongin sitä perse pystyssä mittanauhan avulla sieltä lipaston alta, samalla kun toi katti on siinä vieressä ihan et "en mä vaan tiedä miten se taas sinne joutui, mutta ongi ongi! Ämmä."
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
ei kai se ihme ole jos kaltaisesi kaunotar seuraa löytää. jos sitä mullekin välillä löytyy niin kyl sitä silloin löytyy kaikille. pari vuosikymmentä kun elää suhteessa niin sinkkuudesta löytyy yllättävän paljon asioita mistä voi nauttia. vaikkka välillä olisi kova kaipuu viekusta ja kumppanista niin en ole ihan varma voittaako se tätä vapautta.
No sepä se.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Täällä tuo nuorin ääliö tekis kyllä saman oman lempilelunsa kanssa, jos vaan olisi olemassa joku joka jaksais heitellä sitä niin pitkään :ROFLMAO:

SItten toi lopulta jää leikkimään sillä yksinänsä, ja se päätyy joko
A) vesikuppiin B) lipaston alle tai C) pesukoneen alle

Ja sitten mä ongin sitä perse pystyssä mittanauhan avulla sieltä lipaston alta, samalla kun toi katti on siinä vieressä ihan et "en mä vaan tiedä miten se taas sinne joutui, mutta ongi ongi! Ämmä."
alotin tänään klo 18 heitteleen palloa takapihalla. nyt sitä on jatkettu sisällä. loputon suo. onneksi sentään menee nukkumaan kun sanoo et nyt tutimaan. mut pallo odottaa mua sängyn reunalla aamulla kun herään :LOL:
 
No nyt iski sellanen saunan jälkeinen raukee olo. Vähemmälläkin tietysti ko nukkunu nii vähä ja treenannu ja touhunnu kaikkee :)

Nyt mä taidan laittaa koneen kiinni ja ihan varmuuden vuoksi levittää sohvan, jos vaikk jostain kumman syystä tuliskin uni kesken ohjelman, niinhän ei siis ikinä käy oikeesti, mutta :D
 
No nyt iski sellanen saunan jälkeinen raukee olo. Vähemmälläkin tietysti ko nukkunu nii vähä ja treenannu ja touhunnu kaikkee :)

Nyt mä taidan laittaa koneen kiinni ja ihan varmuuden vuoksi levittää sohvan, jos vaikk jostain kumman syystä tuliskin uni kesken ohjelman, niinhän ei siis ikinä käy oikeesti, mutta :D
joka leffa tai ohjelma kelataan noin 9 kertaa siihen kohtaa mihin on simahdettu
 
ei kai se ihme ole jos kaltaisesi kaunotar seuraa löytää. jos sitä mullekin välillä löytyy niin kyl sitä silloin löytyy kaikille. pari vuosikymmentä kun elää suhteessa niin sinkkuudesta löytyy yllättävän paljon asioita mistä voi nauttia. vaikkka välillä olisi kova kaipuu viekusta ja kumppanista niin en ole ihan varma voittaako se tätä vapautta.
Näin täälläkin eksä ajatteli ja sanoi, meni noin 6kk, tapasi naisen, muutti yhteen ja kihlautui 5kk päästä tapaamisesta.
Ei se välttämättä tarvitse kuin sen että se joku "oikeanlainen" tulee vastaan ja voi olla sitten menoa.
 
No sepä se.
Mjaa... vapaus on suhteellinen käsite.

Voin vapaasti lukkumaluukussa istua lukemassa tai kattomassa leffaa. Voin vapaasti ketään häirittemättä ryypätä jos huvittaa. Ja milloin seinät alkavat kaatua päälle voin vapaasti painua nurkkabaariin.

Et sanoisin, että turhakkeena ulkoistetun poikamiesäijän vapaus ei ole kovinkaan tavoittelemisen arvoinen asia

Mut kaikkeen tottuu. Onpahan rauhallista ja rauhallisuudesta mä tykkään.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Näin täälläkin eksä ajatteli ja sanoi, meni noin 6kk, tapasi naisen, muutti yhteen ja kihlautui 5kk päästä tapaamisesta.
Ei se välttämättä tarvitse kuin sen että se joku "oikeanlainen" tulee vastaan ja voi olla sitten menoa.
mie en tiä oikeanlaisista. pirun rakas ex on jaa tulee olemaan. mut jos joku oikeasti vie jalat alta niin kait se sit menoa on.
 
Mjaa... vapaus on suhteellinen käsite.

Voin vapaasti lukkumaluukussa istua lukemassa tai kattomassa leffaa. Voin vapaasti ketään häirittemättä ryypätä jos huvittaa. Ja milloin seinät alkavat kaatua päälle voin vapaasti painua nurkkabaariin.

Et sanoisin, että turhakkeena ulkoistetun poikamiesäijän vapaus ei ole kovinkaan tavoittelemisen arvoinen asia

Mut kaikkeen tottuu. Onpahan rauhallista ja rauhallisuudesta mä tykkään.
Niinno, tämänhetkisellä elämäntyylilläni mä en vaan vois kuvitella ottavani tähän ketään enää lisää koska sitä omaa aikaaki on ihan kiva olla. Nimimerkillä seuraavat 4 vkl kalenteri täynnä.

Mut nyt öitä, Hei näin kloppiaki ohimennen, kävi tossa pihassa kääntymässä :D
 
Mjaa... vapaus on suhteellinen käsite.

Voin vapaasti lukkumaluukussa istua lukemassa tai kattomassa leffaa. Voin vapaasti ketään häirittemättä ryypätä jos huvittaa. Ja milloin seinät alkavat kaatua päälle voin vapaasti painua nurkkabaariin.

Et sanoisin, että turhakkeena ulkoistetun poikamiesäijän vapaus ei ole kovinkaan tavoittelemisen arvoinen asia

Mut kaikkeen tottuu. Onpahan rauhallista ja rauhallisuudesta mä tykkään.
Ehkä sinulla vaikuttaa se että et osaa/pysty vielä kunnolla "nauttia" (ehkä väärä sana) siitä vapaudesta kun monesti olet kirjoittanut että antaisit vaikka oikean kätesi jos asioita voisi muuttaa.
Ehkä et vielä ole kunnolla päässyt erosta yli ja ajattelet "liikaa" sitä vanhaa elämää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä