The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heiii, mulle on yhden kerran mennyt mokoma käymään niin, että miten lie hajatuksissani poistuinkaan autosta, ja loimasin ovet kiinni ja auton avain oli virtalukossa ja *kloks* hiukan keturallaan oleva keskuslukitus päättikin toimia silloin :p...

Hiukan siinä sitten artikuloin sujuvasti ja mietin että mitä hittoja...kunnes hokasin että peräkontti menee vain ja ainoastaan kiinni avaimella, kappas ta-daa - olikin mokoma auki! Mutta oli kyllä se sisään meneminenkin kyllä melkoista amaabamaisuutta :D

..onneksi ihan kotipihassa sentään :D, keskellä kylää jos ois ollut niin mähän oisin pistänyt porukkaa kylmäksi naurukohtauksella :D
:D

Joo, onhan noita uutisia aina silloin tällöin kun ovet on menneet lukkoon ja esim lapsi jäänyt autoon.
 
:D

Joo, onhan noita uutisia aina silloin tällöin kun ovet on menneet lukkoon ja esim lapsi jäänyt autoon.
Joo, ja toihan on ihan kamala tilanne sille pienelle lapselle.

Mutta jos kyse esim. teinisestä, jonka pitäs lähtee äitinsä völjyyn vaateostoksille, niin mä luulen että se teininen vaan hykertelee tyytyväisenä ja instailee että *häshtäg hupsistakeikkaa häshtäg miten se sillälailla häshtäg voi kuin harmittaa häshtäg*

:D
 
IhQ
*halaus*...voipihan se ens alkuun taas tuntua tahmealta mutta se on vaan pari viikkoa, ne menee nopeasti :)

Ja aatteles, sitten ollaankin hehkeen helteisessä heinäkuussa - kesä parhaimmillaan :)!
Nii. Alkoi viime yönä jo stressaa se paluu, mietin vaan tuleeko sieltä valitusta, oonko unohtanut jotain tehdä tai ilmottaa jollekin kun sillon lähdin tms.
Ja miettiä mitä kaikkea pitää muistaa nyt kun menee..
 
Nii. Alkoi viime yönä jo stressaa se paluu, mietin vaan tuleeko sieltä valitusta, oonko unohtanut jotain tehdä tai ilmottaa jollekin kun sillon lähdin tms.
Ja miettiä mitä kaikkea pitää muistaa nyt kun menee..

Hyvin se menee, Ihkunen :) *halaa*...nyt vain laitat näille muutamalle päivälle kivoja asioita ja juttuja tulemaan etkä ajattele töihinmenoa ollenkaan kuin vasta maanantaiaamuna :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Joo, ja toihan on ihan kamala tilanne sille pienelle lapselle.

Mutta jos kyse esim. teinisestä, jonka pitäs lähtee äitinsä völjyyn vaateostoksille, niin mä luulen että se teininen vaan hykertelee tyytyväisenä ja instailee että *häshtäg hupsistakeikkaa häshtäg miten se sillälailla häshtäg voi kuin harmittaa häshtäg*

:D
Onhan se :(
Mutta onneksi uutisten perusteella eivät onneksi ole olleet moksiskaan. Monet jopa nukkuneet sen ajan :)

Ja joskus on ollut jopa niitä uutisia missä vanhempi unohtanut lapsensa autoon ja lopputulos onkin ollut ei niin hyvä :(

Eikä ymmärrä miten joku voi unohtaa lapsensa autoon.
 
Onhan se :(
Mutta onneksi uutisten perusteella eivät onneksi ole olleet moksiskaan. Monet jopa nukkuneet sen ajan :)

Ja joskus on ollut jopa niitä uutisia missä vanhempi unohtanut lapsensa autoon ja lopputulos onkin ollut ei niin hyvä :(

Eikä ymmärrä miten joku voi unohtaa lapsensa autoon.

Niin...siinä on tullut sitten se kaikista suurin ja kamalin maksunpaikka ajattelemattomuudestaan.

Elämä on.
 
IhQ
Ja joskus on ollut jopa niitä uutisia missä vanhempi unohtanut lapsensa autoon ja lopputulos onkin ollut ei niin hyvä :(

Eikä ymmärrä miten joku voi unohtaa lapsensa autoon.
En miekään tajua. Vaikka olis kuin kiire töihin tms.

Melkein yhtä surkeaksi saa olon ne uutiset missä joku taapero on löytänyt aseen ja ampunut itsensä, sisaruksensa, vanhempansa tai ylipäänsä ketä vaan. :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä