The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei aavistustakaan. Saisinpa yksinhuoltajuuden ja saisinpa toivottaa hyvää onnea niiden pikkuperheelle ja käskeä pysymään erossa musta ja mun lapsesta. Yhyy. Ahdistaa ja vituttaa.
*halaa lämpimänlujasti*

Voin vain kuvitella... Eihän tossa ole nyt minkään valtakunnan tolkkua tuon miehen pääkopan juoksussa. Kyllä pp:n asiat pitää hänenkin ottaa vain kylmästi ykkösasiaksi olkoon ja leikkikoon kuinka tahtojaan uusperhettä. Eli mun mielestä ämpärin vallankin pitäis olla mukana myös siellä perheneuvolassa kuuntelemassa sen ihmisen ajatuksia lapsen tilanteesta ja oireilusta. Tommoset heitot mitä hän nyt sulle laukoi, pah - laitat ne omaan arvoonsa. Mies on isyytensä kanssa pihalla kuin lumiukko, ollut jo useamman vuoden ja koska vastuunkanto ja ylipäätänsä lapsensa asioista sopiminen on edelleen näin vaikeaa ja epäluotettavaa, niin - ehkä mä lähtisin varovasti kyselemään perheneuvolasta sitä mahdollisuutta että mitäs jos - saisitkin kaiken lapsen riepottelun ja pettymysten sietämisten jälkeen sen yksinhuoltajuuden?

Mietis vaan sitten jatkoa, sinä pikkuinen siellä *halaa*...kun onkin syntynyt se uusi ja ihana ämpärinen. Mikä on silloin siinä kuviossa pp:n rooli? Jotenkin kun en jaksa uskoa siihen yhtäkkiseen isänrooliin valaistumiseen....
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja tinkuliini
Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.

Anteeksi avautuminen, huono moodi nyt.
Iso halaus. Harmi ettei tähän löydy sellaista halaushymiötä.:(
Ämpäri tuntuu olevan todellinen kakkapää:poop:
 
Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.

Anteeksi avautuminen, huono moodi nyt.
Anteeks nyt vaan mutta ihan idiootti ... onneks oot päässy eroon siitä
 
Ämpäri nukku synnytyssalissa ja sano sit et hyi vittu, kun oli erehtyny mulkasemaan h-hetken koittaessa haaroväliin. Sit se lähtiki vetämään varpajaiskännit ja tuli krapulahumalassa muutaman tasoittavan jälkeen kattomaan vauvaa seuraavana päivänä. Ja lähti sen jälkeen jatkamaan dokaamista.

Anteeksi avautuminen, huono moodi nyt.
*halaa ja rutistaa ja paijaa ja...*

Sitkeä ja sisukas sissi sinä olet <3. Rohkea ja päättäväinen ja ennen kaikkea aivan mahtava, paras mahdollinen äiti pp:le <3

Millään muulla ei ole mitään merkitystä.
 
Katselin tuota kylmäkatin linkkaamaa Novitan juutuupi-linkkiä. Tuo jako kolmelle puikolle on mulle neuvottu taas ihan toisella lailla. Sama ohje on tässä tulostettuna. Ei ihmekään, etten ymmärrä ohjeita. Kaikki menee ihan erilailla koko ajan.
Kysymys3: miten jaetaan 28 silmukkaa kolmelle puikolle? Itse jakaisin 9+10+9.
 
Mä en tajua neulomisjutuista mitään! Muutenkin oon ehkä maailman huonoin käsitöissä. Viimeksi kun yritin korjata parsimalla maiharinvarresta irronnutta vetoketjunreunaa, oli lopputulos se, että housuni olivat muutamalla vankalla tikillä kiinni kengässä...

:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ok, yritän selvitä noilla ohjeilla ja katsella videoita.
Sun täytyy vain hakea sitä omaa käsituntumaa sukantekemiseen :). Eli edelleen se sitkeä tekeminen kyllä palkitaan, vaikka matkanvarrella tulee niitä itkupotkuraivareita.

Noi molemmat villasukankantapää- videot (se Novitan oma ja Palomäen tekemä) ovat varsin hyviä ja havainnollistavia joten - mulla on semmoinen vahva tunne tästä, että sä klaaraat ja selätät reippaasti tämän villasukan tekemisjutun :)!

Ei muuta kuin rohkeesti puikot heilumaan vähän kerrassaan ja jos rupee liiaksi kiristämään, niin sitten koko työ vähäksi ajaksi pois käsistä ja mielestä ja tovin päästä taas uudestaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hei, mä laitan tähän yhden mun tämänpäiväisen lenkkibiisin, mistä mulle tuli jotenkin aivan mahdottoman kiva fiilis ja nostekin :)

Ilta- aurinko kun paisto ja tämä kuului korvista niin - oli kuin oisin siivet saanut koska toi biisin keveys kulki koko kropan läpi :)

Hieno veto!

 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Parien sukkien kokemuksella täytyy valitettavasti sanoa että tipuin kyydistä tuossa puikoillejakojutussa..missä kohtaa niitä pitää jakaa kolmelle puikolle?..tai no, ei tarvi vastata ettei sekoteta Toffeeta (entisestään) :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä