The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.

Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa. :alien::eek::alien::eek::censored:(n):alien::alien::alien:
Hupsista.
Tuli kassiyllätys.

Kiva kun on ollut mukavaa lapsivapaata :)
 
Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.

Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa. :alien::eek::alien::eek::censored:(n):alien::alien::alien:
Voehelevetti, ämpärin ja strippaliinan risteytys???
 
Äitii, apuva! Muutama ihminen on mua ystävällissti opettanut villasukan kantapään salattuihin neulontataitoihin. Ihan ei ole vihkimys iskenyt kaaliin, kun jokainen neuvoo eri lailla. Lisäksi onnoma mieli...että miksi noin ja miksei näin?
Oisko noista linkeistä sulle mitään apua? Mimmosen kantapään teet, tavallisen vai vahvistetun? Mä ite oon tehnyt vahvistetulla mallilla, se oikeesti kestääkin... Katopa rauhassa noita ohjeita, josko sitten avautuisi hiukan paremmin :)...ja hengitä syvään, harjoittelu - se legendaarinen yritys ja erehdys ja eihelvettitästätulemitään- huuto kyllä tuottaa tulosta :)


https://www.yhteishyva.fi/viihde-ja-vapaa-aika/neuleohjeet-ja-askartelu/villasukan-kantapaa--kolme-ohjetta/0218010-77624


http://www.novita.fi/public/File/sukkaohje.pdf


 
Iltaa!

Eilinen meni hienosti; nuorenherran morsiankandidaatti oli kertakaikkisen mukava. -Tosin sit samaan aikaan (ylläri) nuorenherran mutsi soitti miehelleni ja valitti piiiiiiiitkään miten ärsyttävä ja huomiohakuinen ja nirso ruoan suhteen ja muutenkin turha samainen neitokainen (muka) on.

Mulle tuli kerrassaan hyvä mieli kun tästä voinee päätellä että mä teen parempaa sapuskaa kuin miehen eksä, koska tyttö santsasi kaksi kertaa :D
 
Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.

Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa. :alien::eek::alien::eek::censored:(n):alien::alien::alien:

:eek::eek::eek:


Mutta mukavaa kun sulla on ollut rentouttavaa ja kivaa :)
 
Miks

Miksi näin?

1. Neulo seuraavan kierroksen ensimmäisen puikon silmukat edellisen puikon silmukoiden jatkoksi samalla varren joustinneuleella. Näin yhdelle puikolle saadaan 24(28) silmukkaa kantalappua varten.

Miksi en tekisi kantalappua puikoilla 1 ja 2?
Ei kai sillä muuten ole merkitystä kuin että kerros päättyy siihen nelospuikolle
 
Kas hei. Mulla on ollu upeetamahtavaa lapsivapaata perjantaista asti. Kauheesti sosiaalisuutta, kavereita, vähän kuoharia ja puhelimessa juoruilua/tsättäilyä tän tuoreimman treffitoverin kanssa. En muista keksinkö sille viimeks käydessäni jotain lempinimeä.

Mut sitten, strippiluolassa on pullat uunissa. :alien::eek::alien::eek::censored:(n):alien::alien::alien:
Ihanaa, kun oot saanut sitä omaa aikaakin ja ihan "vain" rentoutua ja ladata akkuja kaikilla mahdollisilla tavoilla :). Sitten taas jaksat riekkua pp:n kanssa, kun oon levännyt kunnolla ja saanut lisäpotkua arkeesi :)

Mutta katopas vaan - melkoinen uutinen kyllä. Huh huh...aika rohkeaa ja uskaliasta jollain lailla....mutta onnea heille, vissiin?
 
Härkäpäisesti aloitan kantalapun sitten puikoilla 1 ja 2, koska haluan.

Sittenpä ohjeet heittääkin pyllyä, koska olen väärällä puolella, kun en suostu ohjetta noudattamaan? Vai olenko?
No kuulepas, ihan helpsti sä pystyt aloittamaan sen kantapään sillä nelosella ja ykköselläkin :) - miksi sotia ohjeitten vastaisesti? Helposti siinä sitten menee sekaisin kun puhutaan kuitenkin vain nelosesta ja ykkösestä, eikä ykkösestä ja kakkosesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä