Otat tietty! Mutta katot että se on varmasti 12 viikkoa sitten.Voi ei,mun pitäs nyt ihan just tänää melkeen heti päättää otanko sen kisunpennun vai en...mieli tekis mutta ei sille taida täällä nyt olla tilaa
MahtavaAaa..faminen on bongannut hiukan erikoisemman kärmeslajin, nimittäin serpens tissimys maksimus välityksen
Tämä eksemplaari viihtyy mielellään tuollaisessa toisaalta karussa mutta pehmeän kaarevassa maastossa, missä lämpötila on hyvin suotuisa...
Onneksi tällaiset suotuisat maisemat ovat kohtuullisen yleisiä, että tämän lajin esiintymisen maksimoiminen on melkolailla turvattu.
vaikka tuollakin lajilla elinympäristöä piisaa niin kaikki paikat eivät ole suinkaan elinkelpoisia. laji on kovinkin sopeutuvainen mutta maailma muuttuu niin nopeasti ettei lajin kehitys tahdo pysyä mukana.Aaa..faminen on bongannut hiukan erikoisemman kärmeslajin, nimittäin serpens tissimys maksimus välityksen
Tämä eksemplaari viihtyy mielellään tuollaisessa toisaalta karussa mutta pehmeän kaarevassa maastossa, missä lämpötila on hyvin suotuisa...
Onneksi tällaiset suotuisat maisemat ovat kohtuullisen yleisiä, että tämän lajin esiintymisen maksimoiminen on melkolailla turvattu.
Mahtava
Ihan löytyi kuitenkin vällykäärmeellä
Edellinen vastaus hukkui johonkin tai sitten laitoin tyhjänä vaikka siihen kirjoitinkin
Joskus ne on vaan niin väsyneitä että makaavat ihan lötkönävällykäärmeet saattavat karata väärän ruokinnan takia. ovat yleensä lihansyöjiä. jossain ihan eteläisimmässä suomessa on kai yksilöitä jotka ovat tottuneet elämään jollain ruohonleikkuun tähteillä.
Kyllä se on sillon kolmen viikon päästä sen 12vko,toi täti on tarkka siitä asiasta.Otat tietty! Mutta katot että se on varmasti 12 viikkoa sitten.
Ja osa ehkä viihtyy enemmän sellaisessa sopivan kostean lämpimässä ympäristössävaikka tuollakin lajilla elinympäristöä piisaa niin kaikki paikat eivät ole suinkaan elinkelpoisia. laji on kovinkin sopeutuvainen mutta maailma muuttuu niin nopeasti ettei lajin kehitys tahdo pysyä mukana.
Tokitoki, totuuden siementä löytyy tästäkin kyllä. Toisaalta täytyy nyt ottaa puheeksi myöskin se, että maailman muuttuessa ja asettaessa eriasteisia vaatimuksia myöskin sekä tälle hiukan tunnetummalle eksemplaarille - vällykäärmeelle - kuin tälle serpens tissymys maksimus välityksellekin on tullut myös hyvin varteen otettavia kilpailijoita, joita voisi myös jonkin asteisiksi uhkiksikin myös kutsua. Nämä ovat kovin kylmiä verrattuna näihin kahteen käärmelajiin, nämä ns. uhkakäärmeet ovat myös kovin teknisiä ja äänekkäitäkin alkuperäisiin verrattuna, vaikka näitä korvattavia käärmelajeja onkin kovasti pyritty luomaan mahdollisimman lähelle alkuperäistä lajia.vaikka tuollakin lajilla elinympäristöä piisaa niin kaikki paikat eivät ole suinkaan elinkelpoisia. laji on kovinkin sopeutuvainen mutta maailma muuttuu niin nopeasti ettei lajin kehitys tahdo pysyä mukana.
näissähän laji asustelee. mutta sademetsiä kaadetaan kovaan tahtiin. vaikka jäljelle jääneissä aavikoissa sama ilmasto onkin niin ei tahdo oikein piilopaikkoja reppanoille löytyä.Ja osa ehkä viihtyy enemmän sellaisessa sopivan kostean lämpimässä ympäristössä
annappa tulla täydellinen raportti niin katsotaan saatko sille uudistukselle ketjun hyväksynnänHuh. Mulla on jotenkin helpottunut olo. Kohta alkaa uus vaihe mun elämässä
Sain myös kuulla että mulla on kuulemma kaksoisolento jossain Vammalassa
Harvassa kai ne piilopaikat on mutta ainakin yksi piilopaikka on vielä vapaana....näissähän laji asustelee. mutta sademetsiä kaadetaan kovaan tahtiin. vaikka jäljelle jääneissä aavikoissa sama ilmasto onkin niin ei tahdo oikein piilopaikkoja reppanoille löytyä.
Aina löytyy joku lämmin käsi suojapaikaksi, vaikka sitten omanäissähän laji asustelee. mutta sademetsiä kaadetaan kovaan tahtiin. vaikka jäljelle jääneissä aavikoissa sama ilmasto onkin niin ei tahdo oikein piilopaikkoja reppanoille löytyä.
Nii-in, tekeehän tuo sen löytymisen vähän hankalammaksi.näissähän laji asustelee. mutta sademetsiä kaadetaan kovaan tahtiin. vaikka jäljelle jääneissä aavikoissa sama ilmasto onkin niin ei tahdo oikein piilopaikkoja reppanoille löytyä.
Mietin jo että mimmosilla sivuilla sitä oikeen seikkaillaan taas...Yksi käärme pilkisti ulos sepaluksesta mutta eipä näyttänyt naurunappula kuvaa
Siis ihan oikea käärme
TaasMietin jo että mimmosilla sivuilla sitä oikeen seikkaillaan taas...
Menee työkuviot uusiks, oon ollut viimesen puoli vuotta ihan helvetin ahdistunut. Ihmettelen miten oon pysynyt edes järjissäni. Mutta joo, kyl tää tästä tai sit eiannappa tulla täydellinen raportti niin katsotaan saatko sille uudistukselle ketjun hyväksynnän
Äkkiäkös sä hyppäät mopon selkään ja karautat sokeriostoksille. Vielä ehdit ihan hyvinEi oo sokerii!katso liitettä 23