The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kokeile ja kerro meillekin.

Ja jos joku tietää miten viestin voi perua, niin kertokoon, jookos. Jos vahingossa klikkaa väärää viestiä lainatakseen, niin ainakaan mä en näe "peruuta"- nappia missään???:poop:
Joo, semmosta peruutusjuttua ei olekaan eli sen saa sitten pois kun tekaisee viestin valmiiksi ja lähtee muokkamaan...

Eli aivan liian paljon ylimääräistä vippaskonstia mutta - kaitpa tämä tässä sörkkiessä vielä tutuksi tulee :)

...vaikka meinaa välistä mennä turhan selkeäksi artikuloinniksi nämä kikkailut ainakin tällä puolella vempelettä :oops: :D
 
Tohonhan se on uskottava :). Ja vallankin kun vain antaa sille hyvällekin sitä mahdollisuutta, ettei anna sen huonon elämänvaiheen imaista kokonaan mukaansa ja hävittää sitä uskoa ja toivoa paremmasta. Koska aina on se parempi päivä hetkineen tulossa :). Kuuta ei tarvitse lähteä kurottelemaan, riittää oikein hyvin ne pienet raikkaat valonsäteen heijastukset vaikka vesipisarastakin - pienestä se on aloitettava ja iloittava suuresti siitä <3
:love::love::love:
 
Ruutishan laittoi myös näin:

"krut: kun saa palstauudistuksen jälkeen 25 tykkäystä niin saa 10 aktiivisuuspistettä lisää ja nousee tunnettujen jäsenten arvostettuun joukkoon"

Että alapas kirjoitella kivoja tekstejä :D
Nääh. Ei meidän tartte kuin odottaa, et Lispetti palaa palstailemaan. Sit me saadaan kaikki niin hirveesti tykkäyksiä, et ylläpito on niiden kanssa ihmeessä.
 
Mun mielestä olis selkämpää jos siin lukis "ilmoita asiaton viesti".
Totta.

Ja jos joku tietää miten viestin voi perua, niin kertokoon, jookos. Jos vahingossa klikkaa väärää viestiä lainatakseen, niin ainakaan mä en näe "peruuta"- nappia missään???:poop:
Ei sellaista ole :D
Vähän tyhmää kyllä. Kai se sitten pitää mennä peruutuksella taaksepäin ja poistaa sieltä luonnoksista.
Tai sitten "kummata" lainaus pois ja poistaa luonnoksista.
 
Ai nii. Purin humppalaukun. Märkä pyyhe lähti rättipatterille kuivumaan ennen pesukonetta. Voiko kassiin jäänyttä avaamatonta grillimakkarapakettia vielä syödä? Ja kuka oli laittanut kassiini kuusi olutta???
sullahan on päivän ateria siinä valmiina, tuosta tulikin mieleen et vois laittaa saunan lämpiään kun muutama olutkin on kaapissa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ai nii. Purin humppalaukun. Märkä pyyhe lähti rättipatterille kuivumaan ennen pesukonetta. Voiko kassiin jäänyttä avaamatonta grillimakkarapakettia vielä syödä? Ja kuka oli laittanut kassiini kuusi olutta???

...siis miksi märkä pyyhe meni kuivatukseen, kun sen sitten siitä laittaa vielä pesukoneeseenkin *hämillään ja pienesti hihityksissään*..?

Tjah, sulla on sitten vissiin käynyt peikkomainen huMppamiehen flaksi eli olet törmännyt olutkeijuun :rolleyes:..onneksi olkoon, tästä hyvästä sinut palkitaan ainakin 50:llä keijupisteellä ja eittämättä jossain vaiheessa myös jonkin verran kuohuvaisella olotilaalla....*halipusit ja tontut ja pyhimykset ja kikatukset tähän ainakin vähintään mukaan*

:D
 
Viimeksi muokattu:
Moro!

Väsy:unsure:

Mua ahdisteltiin seksuaalisesti töissä:eek: Tiedä sitten oliko vahinko vai tahallinen mutta se hassuttelutyökaveri "kopeloi" mua tissistä:confused: Muutenkin hiipilöitti mun perässä:alien: No juu, en mä silti mitään traumoja saanut:D
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Jos ak:lla ei ole vielä tarpeeksi pyykkiä koneeseen eikä viitsi laittaa pyyhettä koneeseen kosteana?
Tämä tuli mieleen heti oman viestini jälkeen :)....oi että niitä aikoja kun ei tarvinnut joka päivä olla koneellista pyörittämässä ja huokailemassa sen alati kasvavan pyykkivuoren ääressä sitä "herranjumalasentään kukatäällänäinsotkee"- rukoustaan *muistelee jonkinverran kaihoisana hyvin utuista mielikuvaa kaukaisuudesta*...

...toisaalta :D - mä en nyt osais muusta kuvitellakaan, tai siis tottahan toki se kone pyörii sen kerta päivään kolmen ihanaisen ipanan kanssa eläessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä