The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ja multa taitaa jäädäkin kaikki muut kukkaset ihan kauppaan muitten ostettaviksi, jotenkin on aika mennyt ja ajatus kans kirvonnut nuista aivan toisaalle, kun tässä pihassa on ne omat vääntömomenttinsa muutoinkin...onneksi muutama kukkapuska löytyy omasta takaa ja :rolleyes:...löytyyhän tältä pihalta lähestulkoon aina nämä kaksi ruusua ;)

Meidän mansikkamaakin on aivan kukkasia täynnänsä :O...miten ne noin salakavalasti tulivatkaan :)... Nyt ei auta muuta toivoa kuin pölyyttäjiä ja sitten sitä kivaa satoa.

Vaan - mä teen päiväteetä ja istahdan hetkeksi alas :)

Ja tässä tämmönen biisi, mikä on....vinkee hyvällä mielellä, tää ekalla kuuntelukerralla ei todellakaan kolahtanut mutta mitä enemmän tätä saa kuunnella niin - on tää vaan niin ihanan letkee ja keinuttava :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Plääh, ei osaa keskittyä tuohon kirjaan.o_O Pitää kai laittaa syrjään ja kokeilla toista kirjaa.;)

Olipas aikamoisen ihana ukkonen Vantaalla! Työpäivä kyllä jäi tyngäksi kun vettä ja rakeita tuli taivaan täydeltä eikä loppua ollut heti tiedossa...

Nyt silli-muna-omenasörsseli maustumassa jääkaapissa ja uudet potut odottavat hyvin pestyinä. Nuoriherra lupasi tuoda vielä grillattavaa tullessaan, meil on vähän niinko lauantai vaikka aamulla taas startataan ajoissa.

Vähän kyl jänskättää, millaisen morsiaskokelaan on valinnut. :)

• Tykkää
Mitä siihen sillipöperöön tuli ? Kuulostaa hyvältä.:)
Paketti noita maustamattomia kevytsuolattuja sillifileitä pilkottuna, purkillinen smetanaa, pieni punasipuli ohueksi silputtuna, kunnon turaus sinappia, pari teelusikallista sokeria, omena pilkottuna (mä jouduin kyllä kiehauttamaan sen kun oon ristiallerginen), teelusikallinen etikkaa ja pari keitettyä kananmunaa silputtuna.

Kaikki vaan sekaisin ja jääkaappiin muaustumaan ja odottaman tarjoilua.

• Tykkää
Mä tekasin nälkäsille pitkästä aikaa kanakeiton :). Tuoksut on ainakin keittiössä kohdallaan ja kuulema maistuukin, hyvä juttu - täällä olikin ärrinmurrin porukkaa liikenteessä, niin jospa se örinäkin muuttuisi...

Pikkasesti ukkosti, sen verran kuitenkin että nuorimmaista rupes hiukan pelottamaan - tirpana ei tykkää ukkosesta ollenkaan. Mutta nyt selvisi aika helpolla, kun ei salamoinut.

Ja mä heppailen lähdenkö lenkille vai en...Haa! Pääsin muuten tänään koripalloilemaan :)! Oli muuten ihan huisin hauskaa mutta ens alkuun varsinaistä sätöstelyä ja tahmapalloisuutta eli meni sujuvasti nauramiseksi. Mutta - voi että, mä rakastan sitä <3!

• Tykkää
IhQ
Siltikin jotenkin ärsyttää.
Lastenhuone on niin törkylikainen, täynnä vaatteita joka ikinen taso ja lattioilla leluja ja kaikkee..siis muutenkaan meillä ei yleensä oo mitenkään ylisiistiä vaan vähän joka paikassa vallitsee pieni kaaos mut tuo lastenhuone. Voi aargh.
Eikä auta kiristys, lahjonta eikä valitus.
Ja muutenkin...ärh.:poop:

..mä en taijakaan sanoa että mikä myrsky täällä on käynyt :D...mutta kolme puhuria ja yksi akkanen näemmä saa aika hyvin toisinaan aikaiseksi *ja tähän se silmienpyörittelypallopää, mikä ei sitten mulla toimikaan kuten ei toimi nyt mikään muukaan hymiö* :D

Nooo, se on vain elämää ja paikkoja järjestellään ja siivotaan joka päivä...joskus pitää sitä pientä kaaostakin vain sietää :)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Niin - ja kävin sitten lenkillä :). Tarpeeksi kauan kun tässä ihmettelin ja pällistelin niin sitten se urkenikin se sopiva sauma mun happeilulle. Onneksi. Olikin kivan raikas ja viileähkö keli eli ihan rivakasti sai mennä että pysyi lämpimänä, keli toimikin hyvänä kirittärenä :)

Suihkun jäljiltä tässä töhötän ja näemmä tässä alkoikin iltamat näitten koti- ipanoitten kanssa että ei muuta kuin villasukat viipottamaan :D

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Ihunaa - leikityttää...vai tuliko sittenkin hepuliöverit :D

Mitä ilmeisimmin tässä ois tulkittavana Majurin maanantaipäivää...ensiksi päivän kimppuun elli epäileväisenä mutta siitä sitten piristyttiin kohti vilperttimäisyyttä..jonkin verran ulkona paheksuntaakin herätetty ja siitä kirvahtanut sensuroitua ulosantiakin pikaisen kiukun ja naurunkäkätyksien seurattua heti perässä...tosin itkuksi se meni ja runsaaksi jännäkakkamomentiksikin mikä laukesi hätäiseen iloon mutta kuitenkin jäi epävarman ufoinen olo....joo, kyllä toi sattuu maantantaihin hyvinkin :) *halipusit*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä