Mulla on tytär, joka on 5-vuotias. Pidän lapsista vaikka ne ovatkin rasittavia.
En ole koskaan ollu äiti lapsi ryhmissä, en kovinkaan monesti ole hiekkalaatikon reunalla tyttäreni kanssa istunu. Me tehdään kävelyreissuja metsässä ja ihmetellään, mitä luonnosta löytyy. Mua ei ole juurikaan kiinnostanu tutustua muihin äiti ihmisiin, mulle riittää ne kaverit, jotka on ollu mun elämässä monta vuotta ja ovat nyt myös itse äitejä. Samalla, kun käyn kavereilla niin mun ja mun kavereitten lapset leikkii yhessä.
Leikin tosi harvoin, en jotenkin osaa ilmeisesti heittäytyä, mutta vastaavasti nautin, kun tyttäreni pyytää lukemaan kirjoja

.
Pelleily ja vitsailu mulla kyllä sujuu ja siihen osaan oikeen heittäytyä ja tyttärelläni onkin mieletön huumorintaju ikäisekseen.
Mulle tytär on todella rakas, vaikka raskaus aikana olin varma, että oon aivan paska äiti. Synnytyksen jälkeen oli hieman sitä, että olin varma, että kaikki mitä teen niin teen väärin ja oon huono äiti ja mun lapseni traumatisoituu musta. Mutta, eipä tuo ole juurikaan tramatisoitunu mistään ja on täynnä elämän iloa ja on muutenkin ilonen, villi ja aurinkoinen tapaus

. Kaikesta huolimatta, meillä lapsiluku jää silti yhteen. En halua enempää, koska mun mielestä synnytys oli järkyttävä ja tyttären vauva ajasta 2 ekaa kuukautta oli kammottavia. Tytär itki pääpunasena ja raajat jäykkänä kaiken hereillä olo aikansa, yöllä kun heräs syömään niin ei nukahtanukka enää ja vaan huusi suoraa kurkkua monta tuntia ja siihen ei auttanu mikään. Olin todella väsyny ja itkunen sillon ja miehen kanssa riideltiin enemmän kuin koskaan. Juostiin lääkäristä lääkäriin ja samalla valvottiin yöllä ja käytiin vaunulenkeillä, ajeltiin autolla jne. että saatiin tyttö rauhottumaan etes vähän. Lopulta selvis, että tytöllä oli maito allergia, josta en ollu koskaan aijemmin kuullukkaan. Tuon kammottavan 2kk jälkeen elämä asettu ja kaikki muuttu aivan toisenlaiseks ja sillon todella vasta nautin siitä, että olin äiti

.
Kukaan ei voi sanoa sun puolesta, mitä teet. Sun pitää ite harkita tarkkaan päätöstä. Elämäntilanteet on kaikilla erilaiset ja jokainen ihminen haluaa eriasioita.