http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Highlander-kilt.jpgKiltteys on kyllä aika suhteelista...
..niin *niiskaisee*...tiiä sitten oisko tossa sitä suhteellisuutta...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Highlander-kilt.jpgKiltteys on kyllä aika suhteelista...
...nääh...puristaa vaan kivasti pjärziistä ....sopiva se on !Mulla muuten on kilttiongelma!
Se on aina ollut tosi lyhyt, mut nykyään se on lian kapeakin.
omg, mä haaveilen tiibiin piirakasta nimenomaan kermaroiskeilla...Mä ainakin oon maailman kiltein! *jakaa piirakkaa kaikille halukkaille*
Siin pinnallaa on kyl tomsia kermaiiliroiskeita, toivottavasti ei haittaa.
jos joku hieroskelis sitä niskaa, mahtaisko helpottaa?Itku tätä niska/pääkipua. Pitää ottaa buraaa.
Silloin kun koskee niin ei kannata hieroa. Kipu pahenee. Jos sais hierontaa niin ei koske niin usein.jos joku hieroskelis sitä niskaa, mahtaisko helpottaa?
Mulla on kauratyyny. Pitäskö käyttää sitä?entäs jotain kylmää tai kuumaa käärettä?
Jospas se helpottais sen lääkkeen ohella. eikai siitä haittaakaan voi olla.Mulla on kauratyyny. Pitäskö käyttää sitä?
Säännöllisesti hierojalleSilloin kun koskee niin ei kannata hieroa. Kipu pahenee. Jos sais hierontaa niin ei koske niin usein.
ja/ tai säännöllinen hieroja kotonaSäännöllisesti hierojalle
Halaus, toivottavasti helpottaa pian.Itku tätä niska/pääkipua. Pitää ottaa buraaa.
no sehän se ettää jos sitä ei ole niin sit kannattaa mennä hierojalle.Ja kyllä ammatti ihminen hieroo oikeista paikoista oikeilla taktiikoilla mitä kotihieroja ei joka sekin toki on hyvä ensiapu.ja/ tai säännöllinen hieroja kotona
Ihanaa ja rentouttavaa lomaa.Rallaa taloon..
Vaikeeta on arvata kuka nääkin uudistukset on kustantanu..
Ahistaa taas nää sivut.. miten vtussa nää toimii ja missä kaikki on.. ,
Mut JEE se on loma, LOMA, LomA, LoMa, LOma, Loma! Ihanaa..ihan sama mikä sää kun ei oo vaan pakko herätä kun on pakko herätä.
Anna mulle sellainen.ja/ tai säännöllinen hieroja kotona
Burana auttaa aina. Jospa alkaisi käymään hierojalla kerran kuussa.Halaus, toivottavasti helpottaa pian.
menkääs jo kiltisti nukkumaanKippis!
Vähä skumppaa huonosti alkaneesta viikonlopusta tulikin ihan mahtava
Vastahan me päästiin saunastamenkääs jo kiltisti nukkumaan