Oi mun kakku onnistui piti sitä pieni pala maistaa kun leikkasin palasiksi nam mä oon hyvä
ja aamun ja päivänoot saanu nussia koko yön etkä siltikään oo tyytyväinen?
senki paljokasja aamun ja päivän
kun mikään ei riitä....sehän se ongelma onkin
uuulal-lal-laa ...eli kannatti todellakin lähteä humpalle ja rimpsalle !ja aamun ja päivän
Sitten vaan uudestaan ja uudestaan ja uudestaanja aamun ja päivän
Miulle jotkut kävi ihan ok, useampaa merkkiä kans kokeillu ja näitä samoja söin tosiaan aiemmin mut ei sillon ollu mitään tämmöstä. Nyt on paha olo ollu useana päivänä, tissit on niin arat että melkein itku pääsee kun niitä liikuttaakaan. Menkat häviää mut jos tilalle tulee kaikkea paskaa niin enpä tiiä kannattaako tää. Miul olis vajaan 3kk:n pillerit hankittuna ja resepti vanhentunu.Olen kokeillut about kaikki merkit ja kaikilla eitoivottuja sivuvaikutuksia. Gynen mielestä ainoastaan kierukka olisi sitten sopinut (en suostunut kokeilemaan). Luovuin hormonaalisesta ehkäisystä vähän yli kolmekymppisenä, kylläpä olo parani.
minen sano mitäänuuulal-lal-laa ...eli kannatti todellakin lähteä humpalle ja rimpsalle !
Ja nyt otat siitä sen kesäkollin niin helpottaa kummasti oloja
Miulle jotkut kävi ihan ok, useampaa merkkiä kans kokeillu ja näitä samoja söin tosiaan aiemmin mut ei sillon ollu mitään tämmöstä. Nyt on paha olo ollu useana päivänä, tissit on niin arat että melkein itku pääsee kun niitä liikuttaakaan. Menkat häviää mut jos tilalle tulee kaikkea paskaa niin enpä tiiä kannattaako tää. Miul olis vajaan 3kk:n pillerit hankittuna ja resepti vanhentunu.
Kierukkaa on ehdoteltu miullekin mutten halunnu. Se rengaskin oli joskus.
....oliko se vaikeneminen sitten se myöntämisen merkki vai mitensenytmenikään.....minen sano mitään
Nooo...sanotaan niin että on tuttu entuudestaan.....oliko se vaikeneminen sitten se myöntämisen merkki vai mitensenytmenikään.....
...eli ne tiet johtavat yhteen kuitenkin...nyt nainen - koukkua esiin vaan ja haavia kans !Nooo...sanotaan niin että on tuttu entuudestaan.
Välillä tuntuu että liian vaikeeta.On tää naisen elo vaikeeta. Kropan puhdistautuminen noista mömmöistä vie aikansa, mutta suosittelen.
Minä Haluan Herkutella Tiibiin piirakalla.Iltapäivää!
Mä löysin supermarketista herkullisia kreikkalaisia kirsikoita ja nyt on piiras uunissa.
Nonnii...siitäpä sitten vähän enempääkinNooo...sanotaan niin että on tuttu entuudestaan.
Jätetään koukut ja haavit narikkaan....eli ne tiet johtavat yhteen kuitenkin...nyt nainen - koukkua esiin vaan ja haavia kans !
Jätetään koukut ja haavit narikkaan.
Sanotaan niin että ollaan tuttuja ja tulemme olemaan....noo..?..että kiva on "törmätä" mutta ei sen enempää?..oukkei, mutta - kiva kun oli sulla kivaa
Sanotaan niin että ollaan tuttuja ja tulemme olemaan.