The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt tuli kyllä fiilis että pjaska en lähe.Nuppiin ei nouse ja ilma on paska:mad: :(ja niinkun mä tätä odotin että pääsis vähän humppailee.
Ja nyt vähän ryhtiliikettä siellä ja gulaukseT kuntoon, nainen :)! Ei muuta kuin humpalle ja höpöttelyille siitä, jos siellä on huono keli niin siellä on varmasti muitakin liikenteessä hakemassa iloa ja piristystä elämäänsä. Ja hei c'moon - kesäsade eli ei niin mitään.

Huulikiiltoa huuliin vaan ja kutrit kohdalleen ja lauantai- illan huumaa kohti!

Just kun on koko päivän lukenut creepyjä ja pelottavia tarinoita, niin eikö kynsileikkurit tipahda mun kädestä ja kimpoaa suoraan sohvan alle... Olipas kivaa kaivella niitä sieltä, kun joka sekunti odottaa että joku tarraa mun käteen kiinni :eek:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
Just kun on koko päivän lukenut creepyjä ja pelottavia tarinoita, niin eikö kynsileikkurit tipahda mun kädestä ja kimpoaa suoraan sohvan alle... Olipas kivaa kaivella niitä sieltä, kun joka sekunti odottaa että joku tarraa mun käteen kiinni :eek:
Exitus huoneessa on mukavaa. Siellä on liukuovi. Kerran sanoin työkaverille entä jos joku tarraa kii ku avaa ovea. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä